۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۷

كشتی جوانان جهان - بلغارستان؛

کریمی با نماینده رژیم اشغالگر قدس کشتی نگرفت/ سرمستی و قمی در فينال

کریمی با نماینده رژیم اشغالگر قدس کشتی نگرفت/ سرمستی و قمی در فينال

روز دوم رقابت‌های كشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان امروز در حالی در شهر صوفيه بلغارستان پیگیری می‌شود که دو کشتی گیر ایران به فینال رسیدن اما علیرضا کریمی که در دیداری نیمه‌نهایی مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی حاضر نشد، از رسیدن به فینال باز ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان دور مقدماتی روز دوم رقابت‌های كشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که در شهر صوفیه بلغارستان در جریان است، یونس سرمستی و عبداله قمی در وزن‌های 55 و 120 كیلوگرم با شكست رقبا به دیدار نهایی راه یافتند.

علیرضا كریمی كشتی‌گیر شایسته وزن 84 كیلوگرم ایران نیز كه كشتی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت، در دیدار نیمه‌نهایی مقابل حریف رژیم صهیونیستی حاضر نشد و جوانمردانه از مدال چشم پوشی كرد. پیمان یاراحمدی در وزن 66 كیلوگرم نیز با شكست در مرحله نیمه نهایی به دیدار رده‌بندی رفت.

بر این اساس نتایج كشتی گیران كشورمان در روز دوم رقابت‌ها به شرح زیر است:
در وزن 55 كیلوگرم یونس سرمستی پس از استراحت در دور اول در دور دوم "توماس اوگونوفسكی" از لهستان را با نتیجه 9- صفر شكست داد وی در دور دوم با نتیجه 13 بر 5 "روسلان شورخایف" از آذربایجان را مغلوب كرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت وی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر "آرتاك هوانسیان" از ارمنستان را شكست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار پایانی "اسماعیل موسكایف" از روسیه است.

در وزن 66 كیلوگرم پیمان یاراحمدی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد "كنستانینیوس گوتسیس" از یونان گذشت وی در دور دوم نیز با نتیجه 5 بر صفر "آزاماتابی پشناتلوف" از روسیه را شكست داد وی در دور بعد 8 بر 2 "جیسون سیرتیتس" از آمریكا را مغلوب كرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت، حریف وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 3 مقابل "داویت بوزیاشویلی" از گرجستان شكست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد.

در وزن 84 كیلوگرم علیرضا كریمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه "گرگلی گویریتس" از مجارستان را 8 بر صفر شكست داد، وی در دور سوم به با نتیجه 9 بر 2 "لوان گوگریچیانی" از گرجستان را شكست داد. اما در مرحله نیمه نهایی با توجه به حضور نماینده رژیم صهیونیستی جوانمردانه حاضر به مسابقه نشد و شانس مدال را از دست داد.

در وزن 120 كیلوگرم عبداله قمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم "وون جی كیم" از كره‌جنوبی را با نتیجه 7 بر صفر شكست داد، وی در دور سوم "هملت آبراهامیان" از ارمنستان را با نتیجه 7- صفر مغلوب كرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. قمی در مرحله نیمه نهایی "علی ماگمد دبیراف" از آذربایجان را با نتیجه 4 بر یک شكست داد و به دیدار فینال راه یافت.

 

کد خبر 2117877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha