۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۵۸

شعبان‌زاده خبرداد:

پایگاه امداد و نجات هوایی در دو نقطه بوشهر مستقر می‌شود

پایگاه امداد و نجات هوایی در دو نقطه بوشهر مستقر می‌شود

بوشهر- خبرگزاری مهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: با تامین اعتبار در دو نقطه استان بوشهر پایگاه امداد نجات هوایی ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم شعبان‌زاده ظهر یکشنبه  در جمع خبرنگاران، با تجلیل از خبرنگاران در عرصه‌های اطلاع‌رسانی تاکید کرد: خبرنگاران  نقش مهم و ویژه ای در آگاه سازی آحاد جامعه به عهده دارند که این خبرنگاران در ابعاد گوناگون با هلال احمر وظیفه و رسالت خود را به نحو احسن انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه در دوشهر دیر و بوشهر برای ایجاد، پایگاه امداد نجات هوایی طراحی‌های لازم انجام شده است گفت: برای ایجاد این دو مرکز امداد نجات 24 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر  با اشاره به برنامه‌های امسال در حوزه امداد و نجات اظهار داشت: اجرای طرح امداد و نجات، امسال 24 پایگاه ثابت و موقت جاده‌ای، دریایی و کوهستانی در استان بوشهر ایجاد شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30درصد افزایش دارد.

شعبانزاده به اعزام 14 نفر از امدادگران به دوره آموزشی غواصی پرداخت و گفت: 14 نفر از امدادگران برای آموزش، غواصی با همکاری پایگاه دریایی ارتش به حزیره قشم اعزام شدند.

وی به طرح‌های رسیدگی به محرومین در مناطق روستایی و محروم اشاره کرد و افزود: طرح‌های مهرورزان آسمانی به منظور خدمت‌رسانی به سالمندان و معلولین، طرح ارمغان مهر برای بهره‌مندی کودکان بی‌سرپرست و محروم، طرح داوطلب کار روستا به منظور خدمت به روستائیان نیازمند و محروم از جمله طرح‌های داوطلبی در مناطق محروم بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در زمینه دوره‌های آموزشی و توان افزایی امدادی ویژه اعضا و داوطلبان، دو دوره آموزشی برای 57 نفر برگزار شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 2117926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha