۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۷

یوسفی آخرین نوای خود را در مقاومت نواخت/ استاد رفت و " کرماشان" ماندگار است

یوسفی آخرین نوای خود را در مقاومت نواخت/ استاد رفت و " کرماشان" ماندگار است

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: پیکر استاد بهروز یوسفی آهنگساز و نوازنده معروف کرمانشاهی در میان دستان پر از احساس کرمانشاهیان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر استاد بهروز یوسفی پیش از ظهر دوشنبه از مقابل مجتمع شهید آوینی استان کرمانشاه در میان دستان کرمانشاهیان تشییع و به آغوش خاک سپرده شد.

وی پس از آخرین اجرای خود در آخرین شب پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت دارفانی را وداع گفت و امروز در میان انبوه هنرمندان کرمانشاهی تشییع و به خاک سپرده شد.

یوسفی یکی از آهنگسازان و نوازندگان برجسته سنتور در کرمانشاه بود که آثار ماندگار زیادی را نیز در آرشیو صدا و سیمای کرمانشاه به یادگار گذاشته است.

از معروف ترین و ماندگار ترین آثار یوسفی می توان به آهنگ معروف " کرماشان " به خوانندگی اغر ایمانی اشاره کرد که به نوبه خود سهم زیادی در معرفی کرمانشاه ایفا کرده است.

رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه، علت مرگ این استاد را عارضه فشار خون عنوان کرد و گفت: استاد یوسفی سال ها رنج و سختی هنر آفرینی را به دوش کشیده و توانست نامی ماندگار از خود و کرمانشاه به یادگار بگذارد.

گفتنی است، استاد یوسفی در سن 61 سالگی دار فانی را وداع گفت و در مراسم تشییع وی تعداد زیادی از هنرمندان کرمانشاهی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دوستداران وی حضور داشتند.

لازم به ذکر است، استاد یوسفی در آخرین روز جشنواره مقاومت از سوی انجمن موسیقی کرمانشاه تجلیل و آخرین نوای زندگیش را در مقاومت نواخت، اما استاد رفت و " کرماشان" ماندگار است.
 

کد خبر 2118633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha