۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۵۶

بازی‌های آسیایی نوجوانان - نانجینگ/

نیک اقبال به مدال برنز دست يافت/ ورود ایران به جدول مدال‌ها

نیک اقبال به مدال برنز دست يافت/ ورود ایران به جدول مدال‌ها

جودوکار نوجوان ایران اولین مدال کاروان ورزشی ایران را در دومین دوره بازی‌های نوجوانان آسیا کسب کرد تا نام ایران وارد جدول توزیع مدال‌های این رقابتها شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان نیک اقبال جودوکار وزن 81- کیلوگرم ایران امروز رقابتهای خود را با برتری مقابل  "نبی علی‌اف" از ترکمنستان آغاز کرد. وی سپس "آنتونی حجار" از لبنان را شکست داد و در مسابقه سوم با برتری مقابل "یرسل بولات" از قرقیزستان به مرحله نيمه نهايي راه يافت.

نیک اقبال در این مرحله مقابل "میرزايورف" جودوکار ازبکستانی به میدان رفت و با يک "وازاری" و يک "یوکو" نتیجه را واگذار کرد و از راهیابی به دیدار پایانی بازماند. وی برای کسب مدال برنز به دیدار  "آن جی سانگ" از میانمار رفت، در مدت 26 ثانیه حريف خود را ضرفه فنی کرد و به نشان برنز دست يافت.

در این وزن "جائه سانگ" از کره‌جنوبی طلا گرفت. "میرزایورف" از ازبکستان به نشان نقره رسید و نیک اقبال به همراه "سلیم فرخی" از ترکمنستان به نشان برنز دست يافت.

همچنین در بخش بانوان محدثه خویشوند در وزن 63- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و  سپس مقابل "هورلیا" از اندونزی با ضربه فنی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

رقابتهای جودو دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان با حضور 130 جودوکار در نانجینگ چین جریان دارد.

کد خبر 2118694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha