۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۳۸

بابایی اعلام کرد:

احداث نخستين مسير اتوبوسهاي تندروي منطقه 20 تهران در مرحله نهايي قرار دارد

احداث نخستين مسير اتوبوسهاي تندروي منطقه 20 تهران در مرحله نهايي قرار دارد

ری - خبرگزاری مهر: شهردار منطقه 20 تهران گفت: احداث نخستين مسير سامانه اتوبوسهاي تندرو در بزرگراه امام علي(ع) در اين منطقه در مرحله نهايي است و به زودي آماده بهره برداري مي شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عظيم بابايي با بيان اين مطلب افزود: خط جديدي از سامانه اتوبوس هاي تندروي شهر تهران در قالب خط 9، در شهرري در حال احداث است كه موجب اتصال بزرگراه امام علي(ع) در اين منطقه به پايانه مترو جوانمرد قصاب مي شود.
 
وی با اشاره به اينكه احداث اين خط به عنوان نخستين مسير سامانه اتوبوس هاي تندرو در شهرري محسوب مي شود خاطرنشان كرد:‌ ايستگاه جاده معدن واقع در بزرگراه امام علي(ع)، ايستگاه هاي شهيد غيوري، ديلمان و گذرنامه واقع در بزرگراه شهيد كريمي و پايانه مترو جوانمرد قصاب و ميدان نماز واقع در بلوار شهيد دستواره از ايستگاه هاي پيش بيني شده در اين مسير است كه عمليات نصب آن در حال اجراست و به زودي آماده بهره برداري مي شود.
 
شهردار منطقه 20 تهران كاهش ترافيك، تسهيل تردد شهروندان و توسعه حمل ونقل عمومي را از اهداف اين طرح برشمرد و تصريح كرد: عمليات اجرايي فازهاي مختلف خط 9 سامانه اتوبوس هاي تندروي شهر تهران به طول 33 كيلومتر در بزرگراه امام علي(ع) نيز در حال اجراست و به صورت سراسري به بهره برداري خواهد رسيد كه تردد شهروندان از ميني سيتي تا شهرري را فراهم مي كند.
 
حدود 6 كيلومتر از پروژه امتداد بزرگراه امام علي(ع) در منطقه 20 احداث شده كه با گذشت دو ماه از بهره برداري آن با استقبال گسترده و رضايت شهروندان همراه بوده است.
کد خبر 2118725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha