۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۲۱

تشویق جالب آندو در تمرین استقلال؛

تمرینات تاکتیکی پشت درهای بسته برگزار شد/ صحبت قلعه‌نویی با کاپیتان‌ها

تمرینات تاکتیکی پشت درهای بسته برگزار شد/ صحبت قلعه‌نویی با کاپیتان‌ها

تمرین عصر امروز استقلال در حالی با حضور آندرانیک تیموریان و گوران لاوره برگزار شد که با درخواست امیر قلعه‌نویی 15 دقیقه این تمرین پشت درهای بسته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر دوشنبه تیم فوتبال استقلال تهران درحالی از ساعت 18:30 در کمپ اختصاصی این باشگاه انجام شد که 300 تماشاگر با حضور در محل برگزاری تمرین به تشویق کادرفنی و بازیکنان تیم خود پرداختند.

پیش از آغاز این تمرین، تیم بوریرام به مدت یک ساعت برنامه‌های آماده‌سازی خود را در این محل برگزار کردند که برخی از اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم تایلندی پیگیری وضعیت فرهاد مجیدی بودند. آنها می‌خواستند بدانند مجیدی در بازی روز چهارشنبه در ترکیب استقلال به میدان می‌رود یا خیر.

آندرانیک تیموریان که به دلیل مصدومیت در تمرینات روزهای گذشته حضور نداشت، امروز با لباس شخصی در کمپ استقلال حاضر شد و پس از گفتگو با امیر قلعه‌نویی و دیگر اعضای کادرفنی، دقایقی با بازیکنان آبی‌پوش خوش و بش کرد. وی پس از 20 دقیقه، محل برگزاری تمرین را ترک کرد. در زمان ورود تیموریان به محل برگزاری تمرین، هواداران او را با شعار "آندو تیموریان - سرور رویانیان" تشویق کردند.

گوران لاوره هافبک صربستانی هم که پس از مدتها در تمرین آبی‌پوشان حضور یافته بود، زیر نظر مربی بدنساز تیم تمرینات اختصاصی را انجام داد. با این شرایط بعید است قلعه‌نویی از این بازیکن برابر بوریرام استفاده کند.

در آغاز تمرین امیر قلعه‌نویی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. سپس سرمربی آبی‌پوشان سیدمهدی رحمیتی، پژمان منتظری، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و امیرحسین صادقی را به قسمت دیگری از محل تمرین برد و برای 10 دقیقه با آنها گفتگو کرد.

نخستین مرحله تمرین به گرم کردن بدن‌ها زیر نظر حاج قاسم بدنساز تیم اختصاص داشت و سپس بازیکنان در دو گروه سفید و سبز، فوتبالی درون تیمی را برگزار کردند که در این بازی هر زمان فرهاد مجیدی گلزنی می‌کرد، هواداران به شدت کاپیتان تیم خود را تشویق می‌کردند.

درحالیکه 15 دقیقه به پایان تمرین باقیمانده بود، امیر قلعه‌نویی از تماشاگران خواست سکوهای را ترک کنند تا برنامه‌های تاکتیکی دقایق پایانی تمرین پشت درهای بسته برگزار شود. البته خبرنگاران همچنان در محل تمرین باقیماندند. در این تمرین بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی از جمله سانتر از جناحین و ضربات ایستگاهی پرداختند. ضمن اینکه کادرفنی برنامه‌هایی اختصاصی هم برای مدافعان در نظر گرفته بودند.

پس از پایان رسمی تمرین در ساعت 20، جواد نکونام با حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های استقلال مسابقه پنالتی گذاشت که این بازیکن تمام ضربات خود را به گل تبدیل کرد.

آخرین تمرین تیم استقلال از ساعت 20:20 تا 21:20 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. پیش از آبی‌پوشان تمرین تیم بوریرام تایلند از ساتعت 19:15 تا 20:15 در این محل برگزار خواهد شد.

کد خبر 2118858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha