۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۱

جلیلی در گفتگو با مهر:

ورزشكاران قمي در وودبال قهرماني كشور درخشيدند

ورزشكاران قمي در وودبال قهرماني كشور درخشيدند

قم - خبرگزاري مهر: نایب رئیس هیئت گلف استان قم گفت: ورزشكاران اعزامي هيئت گلف استان قم با درخشش در پيكارهاي وودبال قهرماني كشور موفق به كسب عناوين برتر هر دو بخش تيمي و انفرادي شدند.

حمید جلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه وودبال رشته زیر مجموعه هیئت گلف به شمار می رود، اظهار داشت: بر اساس برنامه ريزي فدراسيون گلف كشورمان با میزبانی استان سمنان اولین دوره مسابقات قهرمان کشوری وودبال برگزار شد و در آن برترين‌هاي كشور حضور داشتند و در دو بخش تيمي و انفرادي براي كسب عناوين برتر با يكديگر به رقابت پرداختند.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم افزود: اولین دوره مسابقات قهرماني كشور وودبال در بخش مردان به میزبانی هیات گلف استان سمنان طی دو روز برگزار شد، ضمن اينكه پس از اعلام موافقت فدراسیون گلف در خصوص میزبانی سمنان از اولین دوره مسابقات قهرمان کشوری وودبال، نخستین دوره کلاس داوری درجه سه این رشته ورزشی نیز با حضور 18 نفر از استان‌های فعال در این استان برگزار برگزار شد.

وی یاد آور شد: در پايان اين دوره از پيكارها و در نتایج به دست آمده از رقابت‌هاي بخش انفرادی اين دوره از مسابقات، نمايندگان ميزبان امین یاسمی و جواد صفری از سمنان بالاتر از ديگر رقباي خود در جايگاه‌هاي قهرماني و نايب قهرماني استادند و نماينده قم سوم شد.

جلیلی در ادامه عنوان داشت: ورزشکار توانمند این رشته یعنی محسن جباری در اين رقابت‌ها موفق‌ترين نماينده اعزامي هيئت گلف استان قم بود كه در نخستين دوره رقابت‌هاي وودبال قهرماني كشور در بخش انفرادي توانست رتبه سوم را بعد از دو نماينده استان سمنان به خود اختصاص داده و با كسب موفقيت بازگردد.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم بیان کرد: به غير از نتايج بخش انفرادي، در بخش تيمي نيز از بين تيم‌هاي شركت كننده در نخستين دوره مسابقات وودبال قهرماني كشور تيم ميزبان يعني سمنان در جايگاه نخست قرار گرفت در حالي كه تيم‌ هيئت قم با كسب عنوان نايب قهرماني به كار خود پايان داد و تيم فارس سوم شد.

وی اظهار داشت: اين در حالي است كه از يازدهم تا هفدهم مهرماه سال جاری هشتمین دوره رقابت‌های آسیایی وودبال در شهر کین‌من تایوان با حضور کشورهای آسیایی این رشته ورزشی برگزار مي‌شود و تیم ملی وودبال کشورمان برای نخستین بار در مسابقات آسیایی وودبال که در تمامی رده های سنی برگزار می‌شود حضور پیدا خواهد کرد.

جلیلی با اشاره به سابقه این رشته ورزشی در کشورمان، ابراز کرد: رشته وودبال یکی از رشته‌های تازه وارد به جمع ورزش‌های فعال کشور در عرصه قهرمانی به شمار می‌رود که در کشور راه‌اندازی شده و در استان قم مدت کوتاهی است که فعالیت خود را آغاز کرده است، اين رشته زير نظر فدراسيون گل فعاليت مي‌كند.
 

 

کد خبر 2119412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha