۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۳۸

پرآور تاکید کرد:

اشاعه سیره رضوی با اجرای برنامه‌های باکیفیت فرهنگی

اشاعه سیره رضوی با اجرای برنامه‌های باکیفیت فرهنگی

بوشهر- خبرگزاری مهر: معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: سیره رضوی را با برنامه‌های باکیفیت فرهنگی اشاعه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن پرآور بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد دهه کرامت در بوشهر اظهار داشت: ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه اهمیت زیادی دارد و همه موظف هستیم در این مسیر تلاش و فعالیت کنیم.

وی افزود: در دهه کرامت با برنامه‌ریزی صورت گرفته برنامه‌های متنوعی در سطح شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود که امیدوار هستیم همه دستگاه‌ها همکاری کنند.

معاون سیاسی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: 2 نگین گرانبها در ایران اسلامی داریم که یکی حضرت امام رضا(ع) و دیگری حضرت معصومه(س) است و همه مردم همواره عشق و ارادت خود را به ائمه اطهار(ع) نشان داده‌اند.

پرآور تصریح کرد: برنامه‌های دهه کرامت فرصت مناسبی است تا خدمتی در راه نوکری امام رضا(ع)انجام دهیم و باید با تمام وجود و خالصانه برای برگزاری این مراسمات اهتمام ورزیم.

وی بر لزوم کیفیت‌بخشی به برنامه‌های دهه کرامت در استان بوشهر تاکید کرد و یادآور شد: باید برنامه‌های این دهه با کیفیت مطلوبی برگزار شود تا مردم جذب برنامه‌ها شوند و فرهنگ رضوی در جامعه نهادینه شود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر ابراز داشت: باید امام‌شناسی را در جامعه و به ویژه در بین جوانان تبیین کنیم و باید فرزندان خود و آینده‌سازان ایران اسلامی را با سیره ائمه اطهار(ع) آشنا کنیم.

پرآور گفت: باید سیره رضوی را با برنامه‌های باکیفیت فرهنگی اشاعه بدهیم و هیچ گونه کم‌کاری در این مسیر نباید صورت گیرد و همه دستگاه‌ها و متولیان امور باید همت کنند.

وی افزود: مشاعره رضوی، تئاتر رضوی، جشن‌های مردمی رضوی و سایر برنامه‌ها باید با کیفیت مطلوب و به شکل ویژه برگزار شود و در برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید نیز همه باید همکاری کنیم تا برنامه‌ای مناسب و باکیفیت اجرایی شود.

پرآور اضافه کرد: پتانسیل و ظرفیت استان بوشهر در ابعاد مردمی بسیار بالاست و جوانان نیز باید مشتاقانه و خالصانه در این مراسمات مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از سیمای مرکز بوشهر نیز انتظار داریم در دهه کرامت در ساعت خاصی از شب، صلوات خاصه امام رضا(ع) را پخش کند و به صورت زیرنویس در ارتباط با برنامه‌های دهه کرامت اطلاع‌رسانی کند.

کد خبر 2119493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha