۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۸

سرپرست فولاد در گفتگو با مهر:

دیدار فولاد با استقلال خودزنی است/ دربی اهواز بِکِش بِکِش نیست!

دیدار فولاد با استقلال خودزنی است/ دربی اهواز بِکِش بِکِش نیست!

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید دیدار این تیم با استقلال صنعتی قطعا جذاب و دیدنی از آب در می‌آید زیرا دو تیم فوتبال تکنیکی به نمایش می‌گذارند و دنبال بازی بِکِش بِکِش نیستند!

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار فولاد خوزستان با استقلال صنعتی در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: دو تیم خوزستانی هستند و به همین خاطر این مسابقه یک بازی سراپا تکنیکی خواهد شد. قطعا شاهد فوتبال زیبایی خواهیم بود چون نه ما و نه استقلال دنبال بازی بِکِش بِکِش نیستیم!

وی درباره اینکه بسیاری از بازیکنان استقلال صنعتی از بازیکنان سابق فولاد بوده‌اند، تاکید کرد: به نظرم شش، هفت نفر از بازیکنان سابق فولاد در استقلال هستند. البته عبدالله ویسی سرمربی و همچنین مربی دروازه‌بان‌های استقلال هم فولادی هستند. با این حساب دربی اهواز یک نوع خودزنی است!

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: می‌خواهیم در این مسابقه پیروز شویم و به صدرنشینی ادامه بدهیم. خوشبختانه به جز ایوب والی و حسن جعفری بازیکن مصدوم دیگری نداریم و شرایط برای بازی فراهم است.

ابن قاسم در پایان درباره وضعیت فرزاد حاتمی پس از اعتراضش به تعویض در بازی با راه‌آهن گفت: به هر حال این مسائل پیش می‌آید. حاتمی ناراحت بود که در آن مسابقه موفق نشده گل بزند. او مشکل خاصی ندارد و تیم را همراهی می‌کند.

تیم‌های فوتبال استقلال صنعتی و فولاد خوزستان روز جمعه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال روز جمعه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 2119608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha