دام ارتش سوریه برای گروههای مسلح در حومه لاذقیه

دام ارتش سوریه برای گروههای مسلح در حومه لاذقیه

برخی منابع نظامی سوری با اشاره به ادعاهای گروههای مسلح درباره هدف قرار دادن یک جنگنده سوری در حومه لاذقیه به روایت دقیق موضوع که در واقع دامی برای این گروهها بود، پرداخته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، یک منبع نظامی سوری در حومه لاذقیه با ذکر حقایقی درباره فیلم پخش شده از سوی شبکه الجزیره از دامی که ارتش سوریه برای گروههای مسلح نهاده بود پرده برداشت.

این منبع اعلام کرد: تصویری که شبکه الجزیره در آن ادعا کرد که گروههای مسلح یک جنگنده سوری را در منطقه سلمی در حومه شمالی لاذقیه هدف قرار داده اند و در آن چتری به پایین پرتاب می شود در واقع یک دام بود که گروههای مسلح در آن گرفتار شدند زیرا خلبانی با چتر از هواپیما به بیرون نپریده بود.

منبع سوری بیان کرد: ارتش سوریه با این شیوه فریبنده نظامی مکان گروههای مسلح را کشف کرد زیرا هنگامی که گروههای مسلح سعی در سرنگون کردن چتر داشتند ارتش سوریه مکانی که از آن موشک به سوی این چتر شلیک شد را کشف و محل این گروهها را منهدم کرد در حالی که گروههای مسلح مدعی سرنگونی جنگنده ارتش سوریه شده بودند تا نگاهها را از ضربات مهلکی که متحمل شده اند منحرف سازند.

کد خبر 2119612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha