۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹

پایانه توزیع مرغ و مواد پروتئینی در کرج راه اندازی می شود

پایانه توزیع مرغ و مواد پروتئینی در کرج راه اندازی می شود

کرج - خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت اداری و مالی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان کرج از راه اندازی پایانه توزیع مرغ و مواد پروتئینی به عنوان محلی برای توزیع و عرضه بهداشتی مرغ و انواع محصولات پروتئینی درشهرستان کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر،  پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه راه اندازی پایانه مرغ و مواد پروتیئینی در شهرستان کرج با ریاست مهدی مهرور، سرپرست معاونت اداری و مالی و برنامه ریزی فرمانداری و با حضور دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، و ادارات صنعت معدن تجارت، نظارت اماکن عمومی، مجمع امور صنفی، بازرسی اصناف، جهاد کشاورزی، شبکه دامپزشکی، مرکز بهداشت، سازمان میادین میوه و تره بار شهرستان و هیات مدیره تعاونی تولیدی توزیعی ایمن افق البرز برگزار شد.

سرپرست معاونت اداری و مالی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان کرج از راه اندازی پایانه توزیع مرغ و مواد پروتئینی به عنوان محلی برای توزیع و عرضه بهداشتی مرغ و انواع محصولات پروتئینی درشهرستان کرج خبر داد.

مهدی مهرور  یادآور شد: از آنجایی که مرغ در طبقه بندی گوشت های سفید به عنوان یکی از گزینه های سلامت غذایی برای مردم محسوب می شود باید نیازهای شهروندان را به سمت مصرف این محصولات سوق داد.

وی تصریح کرد: این پایانه امسال به منظور افزایش سطح بهداشت و پیشگیری از برو  بیماری های مشتر  بین انسان و دام, و نیز دسترسی راحت تر و عرضه با قیمت مناسب برای همه شهروندان در این شهرستان ایجاد می شود.

وی افزایش کیفیت، بهبود بسته بندی، نظارت ویژه بر بهداشت و نیز قیمت مطلوب و مناسب را از مزایا و اهمیت این طرح عنوان کرد.
 

کد خبر 2119912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha