۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۲۰

حضور صنعت گیم ایران در نمایشگاه جهانی آلمان

حضور صنعت گیم ایران در نمایشگاه جهانی آلمان

بنیاد ملی بازیهای رایانه ای به نمایندگی از حوزه صنعت گیم کشور برای پنجمین بار متوالی در نمایشگاه بین المللی گیمزکام آلمان شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین نمایشگاه بین المللی گیمز کام آلمان از 21 تا 25 آگوست (30 مرداد تا 3 شهریور)در شهر کلن برپاست.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای امسال در قالب برپایی غرفه در کنار نمایندگان شرکت‌های معتبر و صاحب نام گیم دنیا در نمایشگاه 2013 آلمان حضور یافته است.

تنظیم 30 جلسه با نمایندگان شرکت های خارجی فعال در زمینه های مختلف صنعت گیم جهت جلب فرصتهای سرمایه گذاری و بازاریابی بازیهای ایرانی برای حضور موثر در عرصه جهانی، برپایی نشست با دبیرکل فدراسیون بازی سازان اروپا به منظور معرفی توانمندی ها و ظرفیت های صنعت گیم ایران و امکان تبادل اطلاعات میان بنیاد ملی بازی های رایانه ای و فدراسیون یاد شده از برنامه های این بنیاد در نمایشگاه آلمان به شمار می رود.

تهیه کاتالوگ بیش از 20 عنوان بازی جدید ایرانی جهت معرفی و بازاریابی خارجی و شرکت در کنفرانس GDC Europe 2013، کنفرانس بازی سازان اروپا 2013 از دیگر برنامه های بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نمایشگاه گیمز کام آلمان است.

کنفرانس بازی سازان اروپا بزرگترین رویداد حرفه ای صنعت گیم در اروپاست. این کنفرانس از 19 تا 21 آگوست (28 تا 30 مردادماه) در کنار نمایشگاه گیمزکام، بزرگترین نمایشگاه بین المللی اروپا برگزار شد این
کنفرانس فرصتی مهم برای گردهمایی حرفه ای های صنعت گیم در قلب اروپاست و  جایگاهی ضروری برای یادگیری، الهام گرفتن و برقراری ارتباط برای سازندگان بازیهای رایانه ای، کنسول، موبایل، اجتماعی، و آنلاین محسوب می شود.

 

 

 

کد خبر 2119914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha