۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۵۹

پورکیانی:

بازیکنان استقلال خوزستان برای پیروزی در شهرآورد اهواز انگیزه دو چندانی دارند

بازیکنان استقلال خوزستان برای پیروزی در شهرآورد اهواز انگیزه دو چندانی دارند

اهواز - خبرگزاری مهر: قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما برای پیروزی در این بازی انگیزه دو چندانی دارند و امیدواریم بازی جذاب و تماشاگر پسندی را از سوی دوتیم شاهد باشیم.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر از اهواز در خصوص آخرین وضعیت آمادگی تیمش برای حضور در دربی خوزستان اظهار کرد: تیم ما در این هفته تمرینات خوبی را برگزار کرده و بازیکنان از نظر روحی و فنی شرایط خوبی دارند.

وی افزود: بازیکنان ما با وجود اینکه در دو هفته اخیر نتایج خوبی را کسب نکردند ولی برابر حریفان خود بازی های با کیفیتی را ارائه دادند و در این بازی نیز به دنبال ارایه یک بازی جذاب و تماشاگر پسند هستند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان ادامه داد: این بازی نیز مانند سایر بازی های لیگ سه امتیاز دارد ولی همیشه دربی ها حساسیت خواص خود را داشته اند و امیدواریم هواداران هر دو تیم با حضور پر شور خود در ورزشگاه جذابیت بازی را بیشتر کنند.

وی بیان کرد: تیم ما در این بازی به دور از هر گونه استرس تنها برای کسب سه امتیاز به میدان می رود تا با پیروزی در این بازی شکست هفته های گذشته را جبران کند.

پورکیانی اظهار کرد: تیم فولاد خوزستان اکنون صدر جدول را در اختیار دارد و آنها نیز برای کسب سه امتیاز بازی و حفظ جایگاه خود در جدول انگیزه بالایی دارند ولی نباید از این نکته غافل شویم که هر دو تیم ابتدا با هم رفیق و پس از آن رقیب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرآور اهواز بین دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان روز جمعه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.

کد خبر 2120268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha