۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۰۳

در آستانه شهرآورد اهواز/

هواداران اهوازی حاشیه سازی نکنند/ نور ورزشگاه اهواز بهبود یافت

هواداران اهوازی حاشیه سازی نکنند/ نور ورزشگاه اهواز بهبود یافت

اهواز - خبرگزاری مهر: مسئول برگزاری مسابقات فوتبال خوزستان گفت: امیدواریم هواداران دو تیم به دور از حاشیه تیم های خود را مورد تشویق قرار دهند زیرا در غیر این صورت، حتی با یک توهین ممکن است تیم های ما با کسر امتیاز مواجه شوند.

عزیز صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر از اهواز پیش از دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال خوزستان از هفته ششم رقابت های لیگ برتر کشور اظهار کرد: در حال حاضر نور ورزشگاه تختی که چند هفته ای شرایط خوبی نداشت با تعویض چراغهای سوخته شرایط خوبی پیدا کرده است و نور ورزشگاه بهتر از گذشته شده است. در این یک هفته اخیر نیز به خوبی به زمین چمن رسیدگی شده تا برای این بازی کیفیت خوبی داشته باشد.

وی در خصوص نظارت بر بلیط فروشی ها و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده، افزود: همیشه یک شب پیش از هر بازی با حضور نماینده سازمان لیگ، ناظر داوری، نیروی انتظامی جلسه ای را در همین خصوص برگزار می کنیم تا بتوانیم از فروش بلیط های تقلبی و یا با قیمت بالا جلوگیری کرده و یا این تخلفات را به حداقل برسانیم.

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال خوزستان ادامه داد: در همین خصوص نیز افرادی  به صورت نامحسوس در بیرون از ورزشگاه به صورت ویژه بر بلیط فروشی ها نظارت دارند و درصورت مشاهده تخلف از سوی افراد سود جو به سرعت با آنها برخورد کنند.

وی از هواداران هر دو تیم خواست تا با حضور خود در ورزشگاه جذابیت بازی را بیشتر کنند و در این خصوص گفت: درگذشته فوتبال کشور را خوزستان تغذیه می کرد و هیچ استانی نمی تواند مدعی شود که مهد فوتبال بوده و تنها خوزستان است که همیشه سرآمد سایر استان ها بوده است و با این وجود امیدواریم هواداران دو تیم به دور از حاشیه تیم های خود را مورد تشویق قرار دهند زیرا در غیر این صورت با یک توهین متاسفانه ممکن است تیم ها ما با کسر امتیاز مواجه شوند.

صادقی با بیان اینکه ساعت و زمان بازی در یک روز تعطیل برای حضور تماشاگران مطلوب است، بیان کرد: تیم های ما به خصوص فولاد اکنون شرایط خوبی در جدول دارند و هواداران باید به تیم های خود کمک کنند تا بازی جذابی به نمایش گذاشته شود.

وی با اشاره به جلسه ای که با مسئولان فرهنگی دو باشگاه برگزار شده است، گفت: روز جمعه نگاه تمام کشور به این بازی است و در همین خصوص با مسئولان فرهنگی دو باشگاه جلسه ای را برگزار کرده و برای هر چه بهتر برگزار کردن این بازی صحبت های لازم مطرح شده است.

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال خوزستان با اشاره به تعامل خوب عکاسان و خبرنگاران با مسئولان ورزشگاه در این چند بازی اخیر، اظهارکرد: خوشبختانه در این چند بازی اخیر خبرنگاران خبرگزاری ها، مطبوعات و عکاسان تعامل خوبی را با ما داشته اند و قوانین را به خوبی پذیرفته اند و جا دارد از تمامی آنها قدردانی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرآور اهواز بین دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان روز جمعه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 2120275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha