۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۰۴

به ابتکار اتاق بازرگانی خرم‌آباد؛

اولین جلسه‌ کمیته حمایت قضایی از تولید در دورود برگزار شد

اولین جلسه‌ کمیته حمایت قضایی از تولید در دورود برگزار شد

دورود - خبرگزاری مهر: اولین جلسه‌ کمیته‌ حمایت قضایی از تولید عصر چهارشنبه به ریاست رئیس دادگستری دورود در این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع‌الله قربانی رئیس دادگستری شهرستان دورود در این جلسه با اشاره به منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه‌ی اقتصاد و مسائل اقتصادی گفت: در سالی که به عنوان "حماسه‌ سیاسی و حماسه‌ اقتصادی" نامگذاری شده بر همه‌ ما واجب است که در زمینه‌ حمایت از فعالان اقتصادی شهرستان و بحث تولید هر کاری که از دست‌مان برمی‌آید را انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به تمرکز بخش قابل توجهی از صنایع استان در شهرستان دورود، ما از تشکیل جلسات کمیته‌ حمایت قضایی از تولید استقبال می‌کنیم و اطمینان داریم حاصل این جلسات در نهایت به نفع بهبود شرایط اقتصادی شهرستان خواهد بود.

رئیس دادگستری شهرستان دورود اتاق بازرگانی را بهترین مشاور اقتصادی دانست و اظهار داشت: دستگاه قضایی در موارد بسیاری می‌تواند از اتاق بازرگانی مشاوره‌ مفید اقتصادی بگیرد و با تعامل نتایج بهتری حاصل شود.

قربانی تصریح کرد: اعتقاد داریم در بخش صدور قرار کیفری یا اجرای احکام در مورد فعالان اقتصادی با توجه به حساسیت‌هایی که در این حوزه وجود دارد، می‌توان با تعاملی نظام مند و مستمر با اتاق خرم‌آباد تا جایی که امکان داشته باشد از صراحت مسئله کاست و به هر حال شأن فعالان اقتصادی را هم در نظر گرفت.

وی بیان داشت: تلاش خواهیم کرد تا در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان با درک مستقیم و بلاواسطه‌ای که از مطالبات، مسائل و مشکلات‌ فعالان اقتصادی به دست می‌آوریم، مشکلات‌شان را در حوزه‌ امنیتی و سایر مسائل مرتبط برطرف کنیم.

کد خبر 2120414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha