۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۴۶

وزیر نفت:

اولویت وزارت نفت تکمیل فازهای پارس جنوبی در کوتاه‌ترین زمان است

اولویت وزارت نفت تکمیل فازهای پارس جنوبی در کوتاه‌ترین زمان است

بوشهر - خبرگزاری مهر: وزیر نفت با تاکید بر لزوم توسعه حوزه های نفت و گاز گفت: اولویت وزارت نفت تکمیل فازهای پارس جنوبی در کوتاه‌ترین زمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن نامدار زنگنه صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی به عنوان پایتخت انرژی کشور از نقاط بسیار مهم و ویژه کشور است که در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری‌های بسیار زیادی برای توسعه این منطقه صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: برخی از فازهای در دست اجرای پارس جنوبی دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی هستند و باید تلاش کنیم تا این فازها به بهره‌برداری برسند و همه باید در این زمینه تلاش کنیم و مدیران منطقه نیز باید نهایت تلاش خود را در این زمینه داشته باشند.

وزیر نفت همچنین از تلاش‌های استاندار بوشهر تقدیر کرد و خاطرنشان ساخت: استاندار بوشهر از مدیران توانمندی است که تعامل و همکاری بسیار خوبی نیز با مجموعه وزارت نفت داشته است.

وی با بیان اینکه این سفر، یک سفر کاری است، بیان داشت: در این سفر از روند توسعه پارس جنوبی بازدید خواهیم کرد و در آینده نشست‌هایی را با مسئولان استان بوشهر برگزار می‌کنیم.

زنگنه با ابراز خرسندی از تبدیل شدن عسلویه به شهرستان، تصریح کرد: نگاه ما تقویت عسلویه است و تلاش می‌کنیم تا برای توسعه این شهرستان به فرمانداری آن کمک کنیم.

وی بر توسعه پیرامونی تاکید کرد و ادامه داد: برای توسعه و پیشرفت عسلویه با مدیران این شهرستان همکاری خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا این شهرستان همگام با توسعه تاسیسات نفت و گاز، توسعه یابد.

وزیر نفت صبح پنجشنبه در اولین سفر کاری خود برای بازدید از روند اجرای فازهای پارس جنوبی وارد عسلویه شد.

بازدید از فازهای در حال توسعه میدان مشترک پارس جنوبی از جمله برنامه های مهندس زنگنه در جریان این سفر یک روزه است و بر اساس برنامه ریزی اعلام شده وی قرار است از فاز های 15 و 16، 17 و 18 و 12 بازید به عمل آورد.

معظمی معاون بین الملل وزارت نفت، قلعه بانی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، نصوری مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، زهیری مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس و مجید محمودی فرماندار عسلویه، وزیر نفت را در این سفر همراهی می‌کنند.

کد خبر 2120517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha