۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۴

با توجه به وضعیت مبهم هوندا؛

داناوان و اریکسن گزینه های جدید میلان/ آلگری در فکر تقویت تیم

داناوان و اریکسن گزینه های جدید میلان/ آلگری در فکر تقویت تیم

در حالی که انتقال کایسوکه هوندا به میلان هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد این باشگاه ایتالیایی برای جذب لاندن داناوان و کریستین اریکسن دست به کار شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه میلان با هوندا به توافق رسیده که این بازیکن ژاپنی در ژانویه به عنوان بازیکن آزاد به سن سیرو برود اما همچنان تلاش ها برای متقاعد کردن زسکا مسکو برای جذب این بازیکن در تابستان نیز ادامه دارد.

اما از طرف دیگر خبر می رسد میلان گزینه های دیگری را زیر نظر دارد. میلانی ها قصد دارند لاندن داناوان مهاجم آمریکایی را بار دیگر به اروپا بازگردانند. او که پیش از این برای تیم های بایرلورکوزن بایرن مونیخ و اورتون به میدان رفته این بار در آستانه پوشیدن پیراهن میلان قرار دارد.

میلان رابطه خوبی با لس انجلس گلکسی تیمی که داناوان در آن بازی می کند دارد. این دو باشگاه پیش از این در انتقال دیوید بکام با هم همکاری داشته اند.

گزینه دیگر میلان کریستین اریکسن هافبک باشگاه آژاکس است که روزنامه های هلندی حتی می گویند میلان پیشنهادی 10 میلیون یورویی برای این بازیکن به آژاکس ارائه کرده است. این در حالی است که آرسنال و لیورپول نیز برای جذب اریکسن رقابت می کنند.

ماسیمیلیانو آلگری برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا به فکر تقویت تیم خود است. آنها باید هفته آینده دیدار برگشت خود در پلی آف لیگ قهرمانان را مقابل آیندهوون انجام دهند. دیدار رفت دو تیم سه شنبه گذشته در هلند با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کد خبر 2120686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha