۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۲۸

حسین خطیبی:

به دنبال کسب 3 امتیاز دیدار مقابل داماش هستیم

به دنبال کسب 3 امتیاز دیدار مقابل داماش هستیم

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان این که تیمش در دیدار برابر داماش ترکیبی هجومی خواهد داشت، گفت: ما برای 3 امتیاز این دیدار برنامه داریم و به دنبال کسب همه امتیازات هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر داماش گیلان در جمع خبرنگاران گفت: ما با هدف کسب 3 امتیاز به مصاف داماش می‌رویم و به همین خاطر در این بازی روی به بازی هجومی خواهیم آورد. البته در بازی مقابل صبای قم عل‌یرغم ارائه بازی خوب و به ثمر رساندن دو گل پیروزی را با تساوی عوض کردیم و حالا باید باتجربه‌تر عمل کنیم.

وی ادامه داد: مهدی قریشی که از یکی از مدافعین موفق این روزهای لیگ به حساب می‌رود در نیمه اول بازی با صبا مصدوم شد تا با ادامه کار شرایط برای ما سخت‌تر شود. همچنین نباید گرمای شدید قم را بی‌تأثیر دانست. البته ما فعلا به بازی با داماش فکر می‌کنیم.

خطیبی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص مشکل گلزنی این تیم عنوان کرد: معتقدم شم گلزنی باید در خود بازیکنان وجود داشته باشد. هر چند که فکر می‌کنم بازیکنان خوبی از جمله سامان نریمان جهان، ایمان موسوی و مهرداد بایرامی را در خط حمله خودمان داریم.

خطیبی همچنین از میزبانی استادیوم اختصاصی گسترش فولاد بعد از تعطیلات لیگ خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در دو سال گذشته در استادیوم اختصاصی خود بازی و تمرین کرده‌ایم احساس راحتی بیشتری در مجموعه خود خواهیم داشت.

کد خبر 2120796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha