۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۰۰

جلالی در پاسخ به مهر:

خصوصی سازی در فوتبال ایران محال است

خصوصی سازی در فوتبال ایران محال است

شیراز- خبرگزاری مهر- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: خصوصی سازی در فوتبال ایران محال است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و تراکتورسازی تبریز در پاسخ به خبرنگار  مهر مبنی بر تاثیر خصوصی سازی بر روند توسعه و پیشرفت فوتبال کشور تاکید کرد: خصوصی سازی از جمله مباحثی است که در فوتبال کشور ما ایجاد نمی شود  چرا که زیرساخت های قانونی در این خصوص وجود ندارد.

وی تاکید کرد: به طور حتم سرمایه گذار در پایان یک فصل به دنبال بازگشت سرمایه و اندک سودی برای خود است که در این راستا فوتبال در کشور ما نمی تواند سوددهی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه فوتبال در کشور ما از لحاظ کیفی پیشرفتی نداشته است گفت: متاسفانه کیفیت لیگ فوتبال ایران با گذشته هیچ تفاوتی ندارد و تنها در مباحث فردی و فیزیکی است که پیشرفت هایی را شاهد بودیم.

جلالی تصریح کرد: متاسفانه کیفیت مورد توجه فدراسیون، مدیران، مربیان و حتی بازیکنان قرار ندارد چرا که همه به سمت نتیجه گرایی حرکت کردند.

وی ادامه داد: اینجا کسی به کیفیت توجه نمی کند چرا که همگان به دنبال کسب نتایج زودگذر هستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: هر ساله رقمی حدود 500 میلیارد تومان هزینه برگزاری لیگ فوتبال در کشور می شود که این رقم هیچ گونه خروجی فنی به همراه ندارد در حالی که باید با برنامه ریزی و کارهای منسجم به فکر پیشرفت درست فوتبال در کشور بود.

وی در خصوص بازی دو تیم فجر شهید سپاسی و تراکتورسازی تبریز نیز گفت: به طور حتم این بازی سخت و دشوار است چرا که فجر شهید سپاسی دارای تیمی جوان و با انگیزه است.

جلالی یادآور شد: متاسفانه تراکتورسازی تبریز همواره با مصدومان زیادی روبرو بوده و در این بازی نیز تعدادی از بازیکنان را در اختیار نداریم.

 

کد خبر 2120821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha