۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶

مایلی‌کهن در نشست خبری:

پرداخت پول رضایتنامه بازیکنان برای عدم حضور در لیگ امارات عوام‌فریبانه است

پرداخت پول رضایتنامه بازیکنان برای عدم حضور در لیگ امارات عوام‌فریبانه است

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: پرداخت پول رضایتنامه بازیکنان برای عدم حضور در لیگ امارات عوام‌فریبانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مایلی کهن شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به باخت‌های اخیر سپاهان و صبا در لیگ برتر اظهار داشت: همه می‌دانند که تیم‌های سپاهان و صبا در بازی‌های اخیر خود نتایج بدی کسب کرده‌اند و هم تیم ما و هم سپاهان در بازی‌های گذشته خود نتایج خوبی کسب نکرده‌اند.

وی با اشاره به بازی‌های صبا در لیگ برتر ادامه داد: تیم ما مسابقات اخیر عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت اما متاسفانه با این وجود، نتیجه نگرفت ولی با این حال از عملکرد بازیکنان تیم صبا در بازی‌های اخیر راضی بودم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه تیم ما در بازی‌های اخیر خود 11 امتیاز از دست داده، تصریح کرد: باید بگویم همیشه تیمی که خوبی بازی می‌کند، نتیجه نمی‌گیرد و تیم ما نیز از این مسئله مستثنی نیست اما تلاش می‌کنیم که در بازی‌های آینده نتیجه بگیریم.

وی افزود: سپاهان نیز مثل تیم ما مدیریت، کادر فنی و بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارد و مطمئنا ما بازی مشکلی مقابل این تیم در پیش رو دارییم اما با این حال در این مسابقه به دنبال کسب امتیاز هستیم و امیدوارم که این اتفاق صورت گیرد.

مایلی‌کهن در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیمش تصریح کرد: اگرچه گفتن تعداد محرومان و مصدومان تیم‌ها جزء اسرار تیم است اما باید بگویم که مرتضی کاشی، بازیکن صبا که پیش از این مصدوم بوده به تمرینات ما رسیده اما کیوان امرایی در سوی دیگر با مصدومیت مواجه شده است.

وی با اشاره به جذب خلعتبری از سوی پرسپولیس و هزینه‌های سنگینی که برای این بازیکن خرج شد، گفت: دوست ندارم که در این زمینه اظهار نظر کنم کاری به شخص خاصی ندارم اما غیرت و عرق ایرانی اینگونه نیست؛ به نظرم اگر قرار باشد که بازیکنان را با دادن پول‌های میلیاردی در ایران نگه دارند، از فردا همه بازیکنان تیم‌ها پیشنهادهایی از کشورهای اماراتی و عربی پیدا خواهند کرد.

سرمربی تیم صبای با اشاره به تغییر نام لیگ برتر ایران تصریح کرد: باید بگویم که در ابتدا ما بودیم که نام لیگ برتر را خلیج فارس گذاشتیم و حالا آنها در واکنش به ما این کار را انجام دادند و به نظرم این مسئله سیاسی اصلا خوب نبود و در این کار خوب عمل نکردیم.

وی بیان کرد: به نظرم این اصلا صحیح نیست که پول هزینه کنیم تا آقای ایکس یا ایگرگ از ایران خارج نشوند و به نظرم این کار یک کار عوام‌فریبانه است.

مایلی‌کهن در مورد جریمه کسر امتیاز برای فحاشی تماشاگران تیم‌ها تصریح کرد: به نظرم که نتیجه فوتبال باید درون زمین مشخص شود و ما باید در ابتدا نحوه مدیران خود را اصلاح کنیم زیرا نحوه گفتگوی مدیران باشگاه‌های بزرگ، در مقابل رسانه‌ها خیلی ابتدایی و سطحی است.

وی ادامه داد: متاسفانه این حرکات به هواداران نیز منتقل می‌شود و باعث این حرف‌ها می‌شود اما برای برخورد با این مسائل باید از مدیران شروع کنیم.

سرمربی تیم صبای قم با اشاره به حضور علیپور در فوتبال ایران اضافه کرد: علیپور سال‌هاست که در فوتبال حضور دارد و حتی در این دوران برخی مواقع توانسته ناپاکی‌های فوتبال را نشان دهند ولی صحبت‌هایی از سوی برخی می‌شود که ممکن است خودشان نیز مقصر باشند.

وی اضافه کرد: در دورانی شعارهای تندی علیه من مقابل فرزندم دادند که بسیاری به آنها دامن زدند و این شعارها اصلا صحیح نبود.

 

کد خبر 2120888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha