۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۱۲

با حکم رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه؛

نخستین امام جمعه شهر تیتکانلو منصوب شد

نخستین امام جمعه شهر تیتکانلو منصوب شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: با حکمی از سوی حجت الاسلام سیدرضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، نخستین امام جمعه شهر تیتکانلو از توابع شهرستان فاروج در خراسان شمالی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حسين نادعلي زاده با حکم ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان نخستين امام جمعه شهر تيتکانلو منصوب شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در حکم صادره از طرف مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین حسين نادعلي زاده را برای مدت سه سال به عنوان نخستین امام جمعه شهر تیتکانلو از توابع شهرستان فاروج منصوب کرد.

در این حکم آمده است: جناب حجت الاسلام حسين نادعلي زاده دامت افاضاته، بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و تایید حضرات آقایان علما اعلام(ایدهم الله تعالی)، جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه؛ حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) به سمت امامت جمعه شهر تیتکانلو به مدت سه سال منصوب می شوید.

این حکم در ادامه می افزاید: انشاء‌الله ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خونبار ملت شریف ایران دارند، آشنا ساخته و به وحدت و همبستگی دعوت و از تفرقه و اختلاف بر حذر دارید.

در پایان این حکم آمده است: امید است روحانیان معظم، اهالی محترم و به خصوص ارگان ها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته، همکاری های لازم رادر انجام هر چه باشکوه تر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نادعلي زاده پيش از اين، ریيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان راز و جرگلان، عضو بسيج طلاب و روحانيان  شهرستان مانه و سملقان و امام جمعه موقت شهرستان راز و جرگلان بوده است.

تیتکانلو یکی از شهرهای شهرستان فاروج از توابع خراسان شمالی به شمار می رود كه با چهار هزار نفر جمعيت در هشتم آبان‌ماه سال 1388 از موقعیت روستایی به شهری ارتقاء پیدا کرد.

 

 

 

 

کد خبر 2121189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha