۲ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۵۰

پایان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی بزگسالان مازندران

پایان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی بزگسالان مازندران

ساری - خبرگزاری مهر: برترین های مسابقات دوچرخه‌سواري قهرماني بزرگسالان مازندران با معرفی برترین های رشته های سرعت و استقامت جاده و پیشتازی رکاب زنان تیم ساری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان رقابتهای دو روزه مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی مازندران که با حضور 51 رکاب زن از 10 تیم شهرستانهای این استان در ساری برگزا رشد، دوچرخه سواران در دو رشته سرعت و تايم تريل انفرادي و استقامت جاده در ساري باهم رقابت کردند.

در این رقابتها ودر رشته 200متر سرعت " رضا جبرئیلی" از ساری با زمان 11ثانیه و 91 صدوم ثانیه زودتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان گذشت و قهرمان شد. در این رشته " احمد اصغرپور" و " محمد جبرئیلی" هر دو از تیم هیئت ساری به ترتیب با یک ثانیه و شش صدوم و هفت صدوم ثانیه به ترتیب دوم وسوم شدند.
 
در رشته هزار متر سرعت،  " مرتضی رضوانی" از تیم نوشهر با ثبت زمان یک دقیقه و 9 ثانیه و 24 صدوم ثانیه بهترین عملکرد را داشت و به مقام قهرمانی دست یافت و پس از او " مهدی لوحی " از ساری با یک دقیقه و 12 ثانیه و سه صدوم ثانیه دوم شد  و " علی اکبر یعقوبی" از تیم تنکابن با 5 ثانیه و 5صدوم ثانیه اختلاف با نفر اول در جای سوم ایستاد.
 
درمسابقات رشته استقامت جاده که در مسافت 120 كيلومتری ساری، دریا وجاده گهرباران این شهر برگزار شد، " سیدناصر موسوی " از تیم بابل زودتر از خط پایان گذشت وقهرمان شد، در این رشته " مهدی لوحی " از ساری و " شمس محمدی " از میاندرود دوم وسوم شدند.
 
دبيرهيئت دوچرخه سواري مازندران شامگاه جمعه در حاشهی مسابقات افزود: هر تيم از شهرستان هاي مازندران در این رقابتها با پنج دوچرخه سوار شركت كرد.
 
سیدتقی خدادادي گفت: به نفرات برتر اين رقابتها جوایز نقدی و حکم اهداء شد و تعدادی از دوچرخه سواران منتخب جوان مازندران نیز به منظور آمادگی برای شرکت در بیستمین دوره تور بين المللي مازندران که مهرماه برگزار می شود، حضور داشتند.
کد خبر 2121257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha