۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹

نگارش «اگرهای جادویی» برای خردسالان/ اگر بچه آدم دم در بیاورد چه می‌شود؟

نگارش «اگرهای جادویی» برای خردسالان/ اگر بچه آدم دم در بیاورد چه می‌شود؟

احمد اکبرپور نگارش مجموعه‌ای از داستان‌های تخیلی برای خردسالان را با عنوان «اگرهای جادویی» به پایان رساند. بچه‌ها در این کتاب‌ها با سئوالات عجیب و غریبی روبرو می‌شوند که عنوان هریک از کتاب‌هاست.

احمد اکبرپور، نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت:‌ «اگرهای جادویی» نام اثر جدیدم است که یک مجموعه کتاب است. این مجموعه، کتاب‌هایی از داستان‌های تخیلی برای خردسالان را شامل می‌شود.

وی افزود: همان‌طور که اشاره کردم، داستان‌ها جنبه تخیلی دارند و مایه‌ای از طنز هم در آن‌ها وجود دارد. محور چند داستان از این مجموعه این عناوین و موضوعات است: «اگر یک فیل خواننده شود، چه اتفاقی می‌افتد؟»، «اگر یک سگ پادشاه شود، چه می‌شود؟»، «اگر بچه آدم دم در بیاورد، چه می‌شود» و ...

این نویسنده ادامه داد: کتاب‌های این مجموعه، در قطع کوچک و به صورت تصویری هستند. «اگرهای جادویی»‌ قرار است تخیل خواننده‌شان، یعنی بچه‌های خردسال را تحریک و تقویت کنند.

اکبرپور گفت: این مجموعه تا الان 8 جلد دارد و در حال حاضر مشغول مذاکره با نشر چکه برای انتشار آن هستم.

«هفت خان و خرده‌ای» جدیدترین اثر احمد اکبرپور است که چندی پیش توسط نشر افق به چاپ رسید. «امپراطور کلمات» نام اثر دیگر این نویسنده است که به زودی چاپ چهارم آن با طرح جلد و لوگوی جدید توسط نشر پیدایش منتشر خواهد شد. همچنین کتاب «سه‌سوت جادویی»‌ نیز از این نویسنده تا چندی دیگر توسط نشر افق به چاپ سوم خواهد رسید.

کد خبر 2121303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha