۲ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۰۷

برای چندمین‌بار پیاپی صورت گرفت؛

کتاب‌های انقلاب و دفاع مقدسی سوره مهر در میان پرفروش‌های شهر کتاب

کتاب‌های انقلاب و دفاع مقدسی سوره مهر در میان پرفروش‌های شهر کتاب

در میان فهرست کتاب‌های پرفروش شهر کتاب مرکزی در نیمه دوم مردادماه، نام 5 عنوان از کتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس انتشارات سوره مهر به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فهرست کتاب‌های پرفروش فروشگاه شهر کتاب مرکزی در نیمه دوم مرداد ماه منتشر شد که در میان آن می‌توان عناوینی چون «کوچه نقاش‌ها»، «آدم‌ها روی پل»، «حضرت دوست»، «دنیای شما چه رنگی است»، «داستان‌هایی از کلیله و دمنه» و ... را مشاهده کرد.

پرفروش‌های کتاب‌های تاریخی در این مدت به ترتیب عبارت‌اند از: «ايرانيان (دوران باستان تا دوره معاصر)»، «ما چگونه ما شديم»، «ايران بين دو انقلاب»، «چين»و «تاريخ مرگ». در حوزه داستان هم، کتاب‌های «يك زن بدبخت»، «سرگيجه»، «كوری»، «عامه‌پسند» و «بانوی ميزبان» بیشترین فروش را داشته‌اند.

عناوین پرفروش بخش دین و عرفان نیز عبارت‌اند از‌: «حضرت دوست»، «نيايش (پژوهشي در تاريخ و روان‌شناسي دين)»، «جامعه شناسي اديان»، «فلسفه خلقت انسان» و «مقدس و نامقدس»
«بازی‌‌ها»، «وضعيت آخر»، «ماندن در وضعيت آخر»، «به هر چی فكر می‌‌كنی به برعكسش هم فكر كن» و «زنان شيفته» هم کتاب‌هایی هستند که در نیمه دوم مرداد ماه در حوزه روانشناسی، بیشترین فروش را داشته‌اند.

در میان کتاب‌های بخش شعر هم عناوین پرفروش به این ترتیب هستند: «هيچ چيز مثل مرگ تازه نيست»،«آدم‌ها روی پل»، «سياه مشق»، «تاسيان» و «چيزی تو كشو نيست».

کتاب‌های «فلسفه»، «در باب حكمت زندگی»، «نيچه و آری‌‌گويی تراژيك به زندگی»، «درآمدی كوتاه به ذهن» و «اخلاق (قدم اول)» هم عناوین پرفروش قفسه کتاب‌های فلسفی در این مدت هستند. 5 عنوان پرفروش بخش کتا‌ب‌های انقلاب و دفاع مقدس همه از کتاب‌های انتشارات سوره مهر هستند که اسامی‌شان عبارت‌است از: «همسفر آسمان»، «ده شاعر انقلاب»، «خاطرات ایران»، «لشکر خوبان» و «کوچه نقاش‌ها (خاطرات سید ابوالفضل کاظمی)».

«پنجاه کارگردان کلیدی تئاتر»، «درون کادر»، «شرح بی نهایت (خاطرات مشترک آزرم و فرهاد فخرالدینی)»، «از خط تا خط» و «تیر عکاسانه» هم کتاب‌هایی هستند که در بخش کتاب‌های هنری به بیشترین فروش دست یافته‌اند. پرفروش‌های کتاب‌های علمی نیز عبارت‌اند از: «اعجوبه ای در ژن‌های شما»، «ذهن هولوتراپیک»، «نظریه‌ای برای همه چیز»، «تاریخ و فلسفه علم» و «طرح بزرگ».

«بابای من با سس خوشمزه است»، «گرگ در قفسه لباس»، «نامه‌های فليكس خرگوش كوچولو به سفر دور دنيا می‌‌رود»، «دنيای شما چه رنگی است» و «قصه‌های من و مامان1» کتاب‌های پرفروش قفسه کودک هستند.

«قصه‌ها و افسانه‌های مردم روسیه»، «داستان‌هایی از کلیله و دمنه»، «دایره‌المعارف بی‌نزاکتی»، «دخترها پسرها را سر جایشان می‌نشانند» و «قصه‌های شیرین گلستان سعدی» هم عناوین پرفروش حوزه مخاطبان نوجوان است.

کد خبر 2121304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha