۳ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۵۴

میرشاد ماجدی در گفتگو با مهر:

خوشحالم تلاش‌های ما در کمیته جوانان نتیجه داد/ می‌گفتند ماجدی یادش رفت تیم را اعزام کند

خوشحالم تلاش‌های ما در کمیته جوانان نتیجه داد/ می‌گفتند ماجدی یادش رفت تیم را اعزام کند

سرپرست پیشین کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که دیگر هیچ رابطه‌ای با این کمیته ندارد، گفت: خوشحالم که تلاش‌های ما در این کمیته با نایب قهرمانی تیم زیر 15 سال در بازیهای آسیایی نوجوانان نتیجه داد.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نایب قهرمانی تیم نوجوانان ایران در بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: خوشحالم که این تیم تا فینال پیش رفت و اگر شانس با آنها یار بود قهرمان می‌شدند. امیدوارم دوستان اجر ما را در کمیته جوانان ضایع نکنند.

وی افزود: من با کمیته جوانان دیگر رابطه‌ای ندارم و هیچ فعالیتی در این باره انجام نمی‌دهم. زمانی که ما تیم زیر 15 سال را تشکیل دادیم در برنامه 90 و برخی روزنامه‌ها گفتند که ماجدی به خاطر دو شغله بودن حتی یادش رفته تیم را اعزام کند در حالی که ما کار خود را در آرامش انجام دادیم. من به کادر فنی این تیم اعتقاد کامل داشتم و نتیجه آن هم مشخص است.

سرپرست سابق کمیته جوانان ادامه داد: خوشحالم که این تیم تا فینال بازی‌های آسیایی پیش رفت و امیدوارم دوستان هم نقاط مثبت کار را بیشتر ببینند. آنها ما را به خاطر دو شغله بودن متهم کرده بودند در حالی که همه جا قانون حرف اول را می‌زند. کمیته جوانان یک شغل به حساب نمی‌آید.

ماجدی در این باره عنوان کرد: ما دو تیم تشکیل داده بودیم که تیم زیر 14 سال در مشهد عنوان نخست گروه خود را در رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا کسب کرد و این تیم هم در بازی‌های آسیایی نوجوانان نایب قهرمان شد که از این بابت خیلی خوشحالم.

کد خبر 2121565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha