۴ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۵۳

ملیکان در گفتگو با مهر:

قرارداد یک ملی‌پوش با 3 باشگاه شاهکار فدراسیون است/ در لیگ والیبال شرکت نمی‌‌کنیم

قرارداد یک ملی‌پوش با 3 باشگاه شاهکار فدراسیون است/ در لیگ والیبال شرکت نمی‌‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پیکان عقد قرارداد همزمان ملی‌پوش این باشگاه با دو باشگاه دیگر را یک شاهکار در ورزش و فدراسیون والیبال دانست و گفت: متاسفانه فدراسیون والیبال هم پیگیر این مساله نیست، کمیته انضباطی این فدراسیون بسیار ضعیف عمل کرده اس تو می‌بایست هرچه زودتر به این اتفاق تلخ رسیدگی منطقی و قانونی شود.

علی اصغر ملکیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص رحمان داودی، ملی‌پوش تیم والیبال پیکان تهران که با دو تیم دیگر هم قرار داد بسته است، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این یک شاهکار در ورزش و فدراسیون والیبال است که یک ملی پوش همزمان با سه باشگاه قرارداد امضا کند.

وی با اشاره به اینکه داودی یک فصل دیگر با باشگاه پیکان قرارداد دارد، ادامه داد: این یک تخلف محرز است زیرا بازیکنی که با یک باشگاه قرارداد دارد نباید با باشگاه دیگر حتی مذاکره شفاهی داشته باشد، چه برسد به اینکه قرارداد هم امضا کند. متاسفانه داودی در یک اقدام غیرقانونی علاوه بر پیکان با دو باشگاه شهرداری ارومیه و میزان خراسان هم قرارداد امضا کرده است.

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران با تاکید بر اینکه رضایتنامه به داودی داده نشده است و در آینده هم این کار را انجام نمی‌دهیم، افزود: در نشستی که با این بازیکن ملی‌پوش برگزار کردیم، به او گفتیم برای فصل آینده پیکان به تو نیاز دارد و می‌بایست طبق قرارداد در این تیم بازی کنید، اما او در حالی با باشگاه دیگر وارد مذاکره شد که ما با این موضوع مخالف بودیم.

وی اضافه کرد: این مساله را از دو ماه پیش به فدراسیون والیبال اعلام کردیم که رحمان داودی را نیاز داشته و رضایتنامه او را صادر نمی‌کنیم. هر باشگاهی هم که با او بخواهد مذاکره کند، کار غیرقانونی کرده است و این مساله را طبق رونوشت همان نامه به تمام باشگاه‌ها ارسال کردیم، اما متاسفانه علاوه بر بازیکن دو باشگاه دیگر هم تخلفی آشکار انجام دادند.

ملکیان این رفتار غیراخلاقی را ناشی از عدم تعهد به قرارداد و ضعف و اصول قوانین رسیدگی‌کننده به این اتفاقات دانست و ادامه داد: متاسفانه فدراسیون والیبال هم پیگیر این مساله نیست و کمیته انضباطی آن بسیار ضعیف عمل کرده است. این شاهکار فدراسیون والیبال است که یک ملی پوش همزمان با سه تیم قرارداد می‌‌بندد و می‌بایست هرچه زودتر به این اتفاق تلخ رسیدگی منطقی و قانونی شود.

وی در مورد حضور تیم والیبال پیکان در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر والیبال تصریح کرد: متاسفانه فصل گذشته مسابقات لیگ خصوصا دیدارهای پلی‌آف با حواشی و ضعف زیاد برگزار شد و به همین خاطر ما از مسئولان فدراسیون و برگزاری این مسابقات خواستیم لیگ را به صورت رفت و برگشت برگزار کنند.

مدیرعامل باشگاه پیکان همچنین تصریح کرد: اگر مسابقات لیگ والیبال به همان شیوه گذشته برگزار شود، در آن شرکت نخواهیم کرد، چون معتقدیم چرا باید حق تیم‌هایی مانند پیکان که در مرحله گروهی قهرمان می‌شوند، بخاطر ضعف برگزاری و ناداوری‌ها در پلی‌آف، تضییع شده و از جایگاه واقعی خود دور شوند.

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به توافقات صورت گرفته با مسئولان فدراسیون ابتدا قرار بود لیگ به صورت گروهی برگزار شود و دیدارهای پلی‌آف حذف شود، همچنین مسابقاتی تحت عنوان جام حذفی والیبال برگزار شود و در نهایت قهرمان لیگ به مسابقات آسیایی برود اما ظاهرا صحبت‌هایی شده که لیگ به شکل و شیوه فصل گذشته انجام شود.

ملکیان در پایان گفت: در صورت قطعی شدن برگزاری لیگ به شیوه فصل گذشته و با توجه به ضعف‌ها در برگزاری و عدم مدیریت صحیح مسابقات، تیم والیبال پیکان در رقابت‌های لیگ حضور نخواهد داشت.

 

کد خبر 2121864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha