۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹

به دليل نتايج ضعيف جهاني؛

كادر فني كشتي فرنگي نوجوانان تغيير خواهد كرد

كادر فني كشتي فرنگي نوجوانان تغيير خواهد كرد

يكي از مسئولان فدراسيون كشتي با توجه به نتايج ضعيف تيم كشتي فرنگي نوجوانان در رقابتهاي جهاني از تغييرات اساسي در كادر فني اين تيم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم كشتي فرنگي نوجوانان ايران در حالي رقابتهاي جهاني 2013 صربستان را پشت سر گذاشت كه دستاورد تيم 10 نفره اي نوجوانان،‌ تنها يك مدال طلا و عنوان هشتمي بود. اين عنوان در حالي براي نوجوانان فرنگي كار ايران كسب شد كه نمايندگان كشورمان تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در دوره گذشته اين رقابتها كه در باکو آذربایجان برگزار شد، دو نقره و یک برنز كسب كرد. هر چند فرنگي كاران آينده ساز ايران سال گذشته هم  در جايگاه هشتم دنیا ايستادند اما از نظر كسب مدال به مراتب بهتر از امسال كار كردند.

در همين راستا برخي از مسئولان فدراسيون كشتي از تغييران اساسي در كادر فني تيم كشتي فرنگي نوجوانان خبر داده و معتقدند، گذشته از قرعه هاي سخت و حواشي مختلف اين تيم،‌ نزديكي كشتي ها و همچنين رد و بدل شدن امتيازات نشان مي دهد، كادر فني در كوچينگ خود مشكل داشته و تيم ايران در بسياري از كشتي ها مي توانسته پيروز ميدان باشد.

گفته مي شود برخي از نمايندگان ايران در برخي از كشتي هاي خود تا حدي به حريف نزديك بودند كه با كمي دقت نظر مربيان و كوچينگ صحيح مي توانستند با دست پر از تشك خارج شوند، اما عملكرد ضعيف كادر فني باعث ناكامي و شكست آنان شده است.

به همين دليل پرونده تغيير كادر فني نوجوانان فرنگي كار هم اكنون با جديت متوليان فدراسيون در حال بررسي است تا پس از بررسي نهايي و تصميم شوراي فني تيم هاي ملي تصميم قطعي اتخاذ شود.

هر چند گفته مي شود تيم كشتي فرنگي نوجوانان ايران پس از اتفاقات تاسف آور رقابتهاي آسيايي مغولستان و سردرگمي و آوارگي در اولان باتور با شرايط نامطلوب روحي و رواني همراه بود و تداركات خوبي را براي رقابتهاي جهاني صربستان پشت سر نگذاشت،‌اما متوليان امر معتقدند با تمامي اين اتفاقات، مي شد تا در جهاني نتايج بهتري كسب كرد و جايگاهي بهتر از هشتمي دنيا بدست آورد.

کد خبر 2122032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha