۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۳۷

سردار حزبی خبرداد:

اجرای بیش از 12 هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور

اجرای بیش از 12 هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور

اراک – خبرگزاری مهر: فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثراز اجرای 12 هزار و 83 پروژه محرومیت زدایی در کشور توسط قرارگاه سازندگی قرب کوثر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید ضیا الدین حزبی ظهر یکشنبه با بیان این مطلب در مراسم بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی سپاه در استان مرکزی گفت: قرارگاه سازندگی قرب کوثر در مدت سه سال فعالیت خود توانسته با استفاده از سرریز سود پروژه های قرارگاه خاتم گامی بزرگ در جهت رفع محرومیت از چهره روستاها و شهرهای کشور بردارد.

وی ادامه داد: ساخت یک هزار و 308 مجموعه ورزشی، یک هزا رو 82 خانه بهداشت، 2 هزار و 829 مسجد، یک هزار و 31 غسالخانه، 511 مدرسه، 366 سوریس بهداشتی، 716 آبرسانی، 981 خانه عالم، 246 کتابخانه، 39 پل، 550 گلزار شهدا، 31 حوزه علمیه، 159 لایروبی قنوات و یک هزار و 283 مرکز اورژانس از جمله پروژه های اجرایی قرارگاه سازندگی قرب کوثر در کشور است.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر یادآور شد: تسطیح 33 هزار هکتار اراضی کشاورزی جنوب شرق، ایجاد 2 هزار کیلومتر راه روستایی و 30 موج شکن از اولویت های کاری این قرار گاه در اینده است.

سردار حزبی با بیان این که سپاه هیچ ماموریتی در حوزه محرومیت زدایی ندارد و این اقدام را در راستای سفارش مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به محرومین انجام می دهد گفت: قرارگاه خاتم بهترین مجری پروژه های بزرگ کشور است و توانسته اقدامات خوبی در این راستا انجام دهد.

وی در ادامه مجموع اعتبارات تخصیص یافته به جهاد سازندگی استان مرکزی را یک میلیارد و 385 میلیارد تومان برشمرد و گفت: از این مبلغ یک میلیارد و 201 میلیون تومان تا کنون تخصیص یافته و 184 میلیون تومان باقی مانده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر گفت: از مجموع این اعتبارات ده درصد را اعتبارات فرهنگی و 90 درصد را اعتبارات عمرانی تشکیل می دهد.

 

کد خبر 2122489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha