۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۱۹

مرتضی لاچیانی:

من و گروهم استخوان‌شکسته فوتبال اصفهان هستیم/ برای تحول آمده‌ایم

من و گروهم استخوان‌شکسته فوتبال اصفهان هستیم/ برای تحول آمده‌ایم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان گفت:‌ من و گروهم استخوان‌شکسته فوتبال اصفهان هستیم و برای تحول در فوتبال اصفهان به این هیئت آمده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ مرتضی لاچیانی ظهر امروز بعد از حضور در محل هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به همراهی مهدی اخوان و پیشکسوتان ورزش با او اظهار داشت: همه می‌دانند که من و تیمم سال‌ها در ورزش استان حضور داشته‌ایم و از استخوان‌شکسته‌های فوتبال اصفهان به شمار می‌رویم که حالا برای تغییر آمده‌یم.

وی با اشاره به لزوم تغییر و تحولات در فوتبال استان اصفهان افزود: استان اصفهان در بحث فوتبال نیاز به تحولاتی اساسی دارد بنابراین ما آمده‌ایم تا تحولی اساسی در این ورزش داشته باشیم و باعث توسعه آن در اصفهان شویم.

سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: هدف اصلی ما توسعه فوتبال و ایجاد تحول در آن است و با این هدف از امروز کار خود را در هیئت فوتبال استان آغاز کردیم و امیدوارم که همه با ما در این زمینه همکاری کنند.

وی با بیان اینکه فوتبال اصفهان تشنه یک حرکت جدید است، بیان داشت: امیدواریم با همکاری باشگاه‌ها، اداره‌کل و فدراسیون، فوتبال استان اصفهان به جایگاه اصلی خود برسد و آنچه حق این استان در ورزش فوتبال است، محقق شود.

لاچیانی در مورد وضعیت نامناسب ساختمان هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: ‌تعجب می‌کنم از زمانی که ما 12 سال پیش این مکان را در اختیار هیئت بوکس استان گذاشتیم، تا کنون هیچ تغییری در این مکان ایجاد نشده و تنها تغییراتی در درب اصلی آن ایجاد شده است و این مسئله واقعا تعجب برانگیز است.

غلامعلی ابراهیمی، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در حاشیه حضور در هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: به همه به صورت رسمی اعلام می‌کنیم که در حال حاضر کادر قبلی هیچ مسئولیتی در هیئت فوتبال استان ندارند و کادر جدید بر سر کار آمده‌اند.

وی اضافه کرد:‌دو باشگاه لیگ برتری و ادارات شهرستان‌ها و همچنین هیئت‌های فوتبال شهرستانی نیز باید برای هماهنگی کارهای خود با کادر جدید همکاری کنند.

 

 

 

کد خبر 2122542

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha