۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۳۷

ژوزه مورینیو:

هیچ وقت رویای مربیگری منچستریونایتد را در سر نداشتم

هیچ وقت رویای مربیگری منچستریونایتد را در سر نداشتم

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی اعلام کرد هرگز رویای مربیگری در منچستریونایتد را نداشته اما دیوید مویس به خوبی می دانست چرا کاندید جانشینی سرالکس فرگوسن شده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، منچستریونایتد بعد از 28 سال سرمربی خود را تغییر داد و با بازنشسته شدن سرالکس فرگوسن دیوید مویس جانشین او شد. پیش از این گفته می شد ژوزه مورینیو یکی از کاندیدهای اصلی جانشینی فرگوسن است اما مورینیو در مصاحبه ای این موضوع را کاملا تکذیب می کند.

مورینیو می گوید: هیچوقت رویای مربیگری در یونایتد و جانشینی فرگوسن را نداشتم. تمرکز من روی تیم خودم است و به تیم های دیگر فکر نمی کنم. هر وقت در اولدترافورد کنار زمین می ایستادم و تیمم را هدایت می کردم به این فکر می کردم چطور مقابل منچستریونایتد پیروز شوم.

آقای خاص در مورد ملاقات هایش با فرگوسن گفت: فصل گذشته با فرگوسن ملاقات داشتم. ما با هم حرف زدیم. او به من گفت در پایان فصل از دنیای مربیگری خداحافظی خواهد کرد، من هم به او گفتم در پایان فصل به چلسی خواهم رفت. ما هم اطمینان داشتیم و به همین دلیل رازهایمان را برملا نکردیم. من در مورد آینده او چیزی به زبان نیاوردم و او هم چیزی در مورد آینده من نگفت.

منچستریونایتد و چلسی فردا شب در چارچوب هفته دوم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 2122632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha