۶ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۴۴

بلاتکلیفی در یک فدراسیون دیگر؛

تنیس روی میز همچنان بدون نایب رئیس بانوان/ زارع‌پور: منتظر تغییرات بودیم!

تنیس روی میز همچنان بدون نایب رئیس بانوان/ زارع‌پور: منتظر تغییرات بودیم!

خبرگزاری مهر- گروه ورزشی: فدراسیون تنیس روی میز از ابتدای سال جاری بدون نایب رئیس بانوان فعالیت‌های خود در این بخش را دنبال می‌کند این در حالی است که هنوز گزینه مشخصی به عنوان جایگزین فاطمه پوستبن، نایب رئیس مستعفی معرفی نشده است. از طرفی رئیس فدراسیون هم اعلام کرده که برای تعیین نایب رئیس جدبد منتظر تغییرات وزارت ورزش و جوانان و هماهنگی با مدیران جدید بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ایران الیاسوند که در زمان شاهرخ شهنازی به عنوان جایگزین فرانک حیدری نایب رئیس بانوان در فدراسیون تنیس روی میز شد در چند ماه ابتدایی مدیریت محمد زارع‌پور در این فدراسیون هم به فعالیت خود ادامه داد تا اینکه فاطمه پوستین دوز عهده‌دار نایب رئیسی بانوان برای پینگ‌پنگ‌بازان شد.

پوستین‌دوز که از سال 89 به عنوان نایب رئیس فدراسیون تنیس روی در امور بانوان انتخاب شد، حضوری پرنوسان را در این فدراسیون پست سر گذاشت که استعفای چند باره وی را به دنبال داشت. وی به دلایل شخصی چند بار از سمت خود کناره‌گیری کرد اما هر بار با مخالفت رئیس فدراسیون مواجه می‌شد. پوستین‌دوز حتی اواخر سال گذشته هم کج‌دار و مریض در فدراسیون رفت و آمد داشت تا اینکه  وی از ابتدای امسال به طور رسمی در محل کارش حاضر نشد و بالاخره زارع‌پور به پایان این همکاری رضایت داد.

در این مدت اما هیچ گزینه‌ای به عنوان جایگزین فاطمه پوستین‌دوز در فدراسیون تنیس روی میز معرفی نشد در حالیکه طی چند ماه گذشته که این فدراسیون بدون نایب رئیس بانوان فعالیت‌های خود در این بخش را دنبال می‌کند، تیم‌های بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا (چین) و قهرمانی جهان (فرانسه) شرکت کردند و البته رویدادهایی را هم از دست دادند مانند کاپ آسیا که ندا شهسواری به دلیل مخالفت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان از حضور در آن بازماند.

در هر صورت نبود نایب رئیس بانوان در فدراسیون تنیس روی میز به یک نیم سال نزدیک می‌شود اما هنوز گزینه‌ای برای این مسئولیت مطرح نشده است. هرچند که رئیس فدراسیون خبر از بررسی گزینه‌هایی می‌دهد که به زودی از میان آنها، یک نفر با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان عهده‌دار این مسئولیت خواهد شد.

برای تعیین نایب رئیس جدید منتظر تغییرات بودیم
محمد زارع‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه اظهارداشت: درست است که طی چند ماه گذشته فدراسیون تنیس روی میز نایب رئیس بانوان نداشت اما هرگز کار بانوان روی زمین نماند. کما اینکه در جلسات کمیته فنی خانم‌ها لیموچی و ابری شرکت داشتند و از نظرات‌شان در رابطه با وضعیت بانوان و برنامه ریزی برای آنها استفاده می‌کردیم. در مورد تیم ملی بانوان هم مسئولان  تیم ملی پیگیر امور بودند.

وی تصریح کرد: اینکه طی چند ماه گذشته اقدامی برای تعیین و معرفی نایب رئیس بانوان انجام ندادیم به دلیل تغییرات وزارت ورزش و جوانان بود. منتظر بودیم تا تغییرات لازم در وزارت ورزش و جوانان ایجاد شود تا بتوانیم با هماهنگی مسئولان جدید، نایب رئیس خود را انتخاب کنیم. صلاح نبود در آخرین ماه‌های کاری مدیران قبلی این کار را انجام دهیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: در هر صورت چند گزینه را مد نظر داریم که ورزشی و بعضا غیر ورزشی هستند. در اولین فرصت از میان آنها و با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان یک نفر را انتخاب می‌کنیم تا مسئولیت‌های نایب رئیسی بانوان را به وی بسپاریم.

به گزارش مهر، شاید به قول رئیس فدراسیون تنیس روی با وجود نبود نایب رئیس، کار بانوان در این فدراسیون روی زمین نمانده باشد اما به هر حال حضور فردی که این مسئولیت را بر عهده داشته باشد، می‌تواند به بهتر شدن وضعیت بانوان پینگ‌پنگ‌باز با برگزاری اردوهای بیشتر، ثبات کاری مربیان، اعزام‌های گسترده‌تر و ... کمک کند که همه اینها در نهایت منجر به نتیجه‌گیری بهتر در میادین مختلف و در عین حال پرورش نسلی خوب برای آینده می‌شود به خصوص اینکه نایب رئیس جدید معرفی شده پینگ‌پنگی و آشنا به اهالی این رشته باشد.

 

کد خبر 2123012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha