۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵

مسابقات یادبود کامیلا اسکولیموسکا؛

حدادی در لهستان سوم شد/ پرتاب‌های بالای 68 متر هارتینگ و مالاخوفسکی

حدادی در لهستان سوم شد/ پرتاب‌های بالای 68 متر هارتینگ و مالاخوفسکی

نایب قهرمان المپیک لندن که در دوازدهمین مرحله رقابتهای لیگ الماس در سوئد عنوان دوم را کسب کرده بود، این مرتبه در مسابقه‌ای که به میزبانی ورشو لهستان برگزار شد در مکان سوم ایستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان حدادی یکشنبه شب در مسابقات یاد بود کامیلا اسکولیموسکا که در شهر ورشو لهستان برگزار شد موفق شد در پنجمین پرتاب خود با رکورد ۶۴ متر و ۷۸ سانتی‌متر در جایگاه سوم این مسابقه قرار بگیرد. وی در پرتاب اول و ششم خود نیز مرتکب خطا شد.

رابرت هارتینگ و پیتر مالاخوفسکی قهرمان و نائب قهرمان مسابقات جهانی مسکو، با پرتاب‌های بالای 68 متر موفق به کسب مقام‌های دوم و سوم این مسابقه شدند. هارتینگ در پرتاب اول و دوم خود دیسک را به مسافت ۶۸ متر و ۶۰ سانتی‌متر و ۶۸ متر و ۲۸ سانتی‌متر پرتاب کرد و در چهار پرتاب پایانی خود مرتکب خطا شد.

مصاف بعدی حدادی با حریفانش در آخرین مرحله پرتاب دیسک لیگ الماس که در شهر زوریخ برگزار می‌شود‌، خواهد بود. آخرین مرحله پرتاب دیسک لیگ الماس هفته آینده در شهر زوریخ برگزار خواهد شد و در آنجا رقابت سختی برای کسب عنوان اول وجود دارد زیرا در این مرحله امتیاز نفر اول متفاوت با سایر مرحله‌ها محاسبه می‌شود.

در جدول امتیازات مسابقات لیگ الماس، پیتر مالاخوفسکی با ۱۴ امتیاز صدرنشین است. پس از او هارتینگ با کسب ۸ امتیاز، کانتر ۸ امتیاز و حدادی ۷ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند.

کد خبر 2123105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha