۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۱۸

صفری در گفتگو با مهر:

افتتاح 19 طرح کشاورزی طی هفته دولت در شهرستان روانسر

افتتاح 19 طرح کشاورزی طی هفته دولت در  شهرستان روانسر

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان روانسر از افتتاح 19 طرح کشاورزی طی هفته دولت در شهرستان روانسر خبرداد.

جلال صفری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به مناسبت هفته دولت در شهرستان روانسر 19 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 770 میلیون ریال افتتاح می شود.

وی افزود: ازجمله طرح های کشاورزی این شهرستان می توان به  ، توسعه و تجهیز ذرت خشک کن، احداث جایگاه و خرید دام، پرورش زنبور عسل، خرید تراکتور و ادوات کشاورزی و ... اشاره کرد.

وی گفت: در اولین روز از هفته دولت مسئولین شهرستان روانسر کار خود را با بازدید از خانوداه شهدا و دیدار با امام جمعه شهرستان آغاز کردند.

صفری افزود: افتتاح واحد آموزشی 15 کلاسه با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد 500 میلیون تومان از دیگر پروژه های مهمی است که در روز چهارشنبه با حضور معاون استاندار استان کرمانشاه افتتاح می شود.

صفری ادامه داد: افتتاح کارخانه دانه بندی شن و ماسه شهرداری شاهو با اعتبار پنج میلیارد ریال، گازرسانی به محله منصور آقایی شهر شاهو با اعتبار  10 میلیارد ریال، افتتاح پارک و مجموع بازی کودکان با اعتبار 700 میلیون ریال از جمله طرح هایی است که در هفته دولت در شهرستان روانسر افتتاح و به بهره برداری می رسند.

فرماندار شهرستان روانسر در پایان گفت: همایش فرهنگی قصه گویی و خاطره گویی، غباررویی مزار شهدا، و ویزیت رایگان پزشکان در روز پنج شنبه از دیگر کارهایی است که در شهرستان روانسر به مناسبت هفته رضوی انجام می شود.

کد خبر 2123167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha