۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۰۲

صادق درودگر در گفتگو با مهر:

عده‌ای خط گرفتند که به من توهین کنند/ به فیفا شکایت می‌کنیم

عده‌ای خط گرفتند که به من توهین کنند/ به فیفا شکایت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با اشاره به توهین‌های صورت گرفته به وی در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: یک عده که از جایی خط گرفته بودند، از قبل منتظر بودند تا تیم نتیجه نگیرد و به من توهین کنند.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به عملکرد این تیم در شش هفته ابتدایی رقابتهای فوتبال لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما فصل را با بدترین بازی شروع کردیم ولی در ادامه خیلی بهتر شدیم. در این دیدار اخیر مقابل ذوب‌آهن نیز دست کم 10 موقعیت گل داشتیم که از دست رفت.

وی با بیان اینکه از کادر فنی حمایت خواهد کرد، ادامه داد: وقتی کادر فنی خوب کار می‌کند چرا نباید از آنها حمایت کرد؟ تا زمانی که تیم خوب بازی می‌کند و عوامل غیر فنی باعث عدم نتیجه‌گیری ما هستند، ما از سرمربی تیم حمایت خواهیم کرد و مطمئن هستم که شرایط بهتر خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص توهین‌های تماشاگران به وی در دیدار خانگی مقابل ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد: یک عده از قبل آماده بودند تا تیم نتیجه نگیرد و توهین کنند. آنها از جایی خط گرفته بودند ولی اشکالی ندارد. وقتی تیم می‌بازد مردم عصبانی می‌شوند و باید نسبت به واکنش آنها صبوری به خرج داد.

درودگر همچنین درباره کسر امتیاز از این تیم خاطرنشان کرد: در کدام ورزشگاه فحاشی نمی‌شود؟ ما در این باره اعاده دادرسی می‌کنیم و اگر نتیجه نگیریم هم به فیفا شکایت خواهیم کرد. کمیته حقوقی ما با کمیته حقوقی باشگاه استقلال هماهنگ کرده استکه اگر آنها امتیاز را برنگرداندند به فیفا شکایت کنیم.

حسن هدایتی اعلام کرد قرار بود 5 میلیارد تومان به ملوان پرداخت کند ولی 8 میلیارد هزینه کرده است، بنابراین بدهی بازیکنان دیگر به او برنمی‌گردد و بر عهده مدیریت باشگاه است. وی در خصوص این صحبت هدایتی تاکید کرد: از هدایتی به خاطر هزینه‌هایی که برای فوتبال انجام داده است، تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی اضافه کرد: قرار بود او یک میلیارد تومان برای فصل قبل و یک میلیارد تومان هم برای فصل جاری پرداخت کند که این پول دیر واریز شد و من مجبور شدم پول سال قبل را برای قراردادهای فصل جدید استفاده کنم. البته اخیرا دو فقره چک به مبلغ 163 و 300 میلیون تومان در اختیارم گرفته که می‌تواند مشکل را حل کند.

وی با اشاره به سرنوشت مطالبات پژمان نوری، محمد احمدزاده و ... یادآور شد: بر اساس مواردی که در قراردادشان وجود داشت، در مورد آنها تصمیم گیری کردیم. احمدزاده چهار مورد تخلف داشت که کمیته انضباطی باشگاه به خاطر آن رای صادر کرده است. وی علیه باشگاه، مدیریت و مالک مصاحبه کرده بود. آنها باید به مفاد قراردادشان عمل کند زیرا ما طبق قرارداد با آنها رفتار کردیم

درودگر در پایان گفت: به زودی تمام هزینه‌های فصل پیش و دریافتی و پرداختی را به صورت شفاف اعلام می‌کنم. همچنین خود هدایتی هم تاکید کرده که سالم‌ترین مدیری بوده‌ام که تاکنون با وی کار کرده است.

 

 

کد خبر 2123360

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha