۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۴۷

سانحه در جاده مرگ/

هفت عضو یک خانواده در تصادف محور بجنورد- جنگل گلستان جان باختند

هفت عضو یک خانواده در تصادف محور بجنورد- جنگل گلستان جان باختند

بجنورد- خبرگزاری مهر: فرمانده پلیس راه خراسان شمالی گفت: بر اثر تصادف مرگبار در محور بجنورد- جنگل گلستان هفت نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند.

سرهنگ غلامحسين علي حسين‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این که تصادف مرگباری عصر یکشنبه در محور غربی بجنورد- جنگل گلستان روی داد، افزود: بر اثر این سانحه هفت عضو يك خانواده جان خود را از دست دادند.

وی اظهار داشت: در اين حادثه دلخراش يك دستگاه خودرو پرايد به علت انحراف با يك دستگاه تريلي برخورد كرد كه شش سرنشين پرايد در دم كشته شده و مادر و همسر راننده پراید نيز در راه انتقال به بيمارستان جان باختند.

سرهنگ علی حسین‌زاده عنوان کرد: پنج نفر از سرنشينان خودرو پرايد كودكان يك، سه، ۹ و دوازده ساله بودند كه در اين سانحه رانندگي بر اثر بي دقتي پدر، جان خود را از دست دادند.

به گفته وي قربانيان اين سانحه رانندگي مسافراني از استان گلستان بودند كه از مشهد مقدس به سمت شهر خود در حركت بودند.

این مسئول اظهار داشت: كارشناسان پليس راه خراسان شمالي راننده پرايد را به علت تخلف انحراف به چپ مقصر اين حادثه تشخیص دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه راه‌سازی باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان به مسافت 145 كيلومتر در قالب پنج قطعه در دست اجرا بوده که هم اکنون اجرای قطعه بجنورد به آشخانه در اولویت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل قرار دارد.

بنا بر اعلام نهادهاي مسئول در حال حاضر حدود نیمی از تصادفات منجر به فوت محورهای خراسان شمالی مربوط به محور بجنورد- جنگل گلستان است.

مردم و مسئولان استان از این جاده به خاطر بالا بودن ترافیک و کم عرض بودن آن به عنوان جاده مرگ یاد می‌کنند.

کد خبر 2123566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha