۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷

نکونام بیان کرد:

شرایط تیم ملی فوتبال جای تاسف دارد/ چرا لیگ فشرده برگزار می‌شود؟

شرایط تیم ملی فوتبال جای تاسف دارد/ چرا لیگ فشرده برگزار می‌شود؟

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه شرایط این تیم و از دست دادن روزهای فیفا جای تاسف دارد، گفت: برای اینکه مقابل تیم‌های قدرتمند دنیا بازی کنیم نیاز به اردوهای بیشتری داریم که امیدوارم افرادی که مسئولیت دارند به تیم ملی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام که یکی از میهمانان تلفنی برنامه 90 بود، درباره لغو اردوی تیم ملی در پرتغال اظهار داشت: ما دو اردوی خود را که در روز فیفا بوده، از دست داده‌ایم. مهمتر از آن اینکه وقتی این کمپ‌ها به هم می‌خورد چه اصراری داریم که تیم‌ها در لیگ برتر پر فشار بازی کنند. ما الان هفته ششم را تمام کرده‌ایم ولی لیگ آلمان، اسپانیا و انگلستان تازه هفته اول و دوم هستند..

وی افزود: فشردگی مسابقات باعث مصدومیت بازیکنان شده است. باید فشار مسابقات کم شود. حالا که اردوی تیم ملی لغو شده بازی‌ها هم عادی می‌شود.

کاپیتان تیم ملی با بیان اینکه با صعود تیم ملی به جام جهانی امکانات بدتر شده است، تاکید کرد: حالا نبود پول بیشتر احساس می‌شود. این شرایط در تیم ملی جای تاسف دارد. من نمی‌خواهم بگویم شخص خاصی مسئول لغو اردوهاست ولی کسانی که مسئولیت دارند و می‌توانند از تیم ملی حمایت کنند، باید به ما کمک کنند.

" آیا امکانش نبود به جای اردوی پرتغال، یک دیدار تدارکاتی با سایر کشورها انجام بدهیم"؟ نکونام در پایان در پاسخ به این سئوال هم گفت: ما برای اینکه مقابل تیم‌های قدرتمند دنیا بازی کنیم نیاز به اردوی بلند مدت داریم. از شما خواهش می‌کنم این موضوع را جا بیندازید که بازیکنان تیم ملی باید حداقل یک هفته در اختیار سرمربی تیم باشند. ما نمی‌توانیم خودمان را با کشورهایی مثل اسپانیا مقایسه کنیم که 48 ساعت قبل از مسابقه به اردوی تیم ملی می‌روند.

کد خبر 2123723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha