۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱

قلیچداراوغلو :

اردوغان دیگر جایی برای رفتن ندارد

اردوغان دیگر جایی برای رفتن ندارد

رهبر حزب جمهوریخواه خلق ترکیه در جدیدترین انتقادات خود از نخست وزیر این کشور اعلام کرد اردوغان دیگر جایی برای رفتن ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حریت، "کمال قلیچداراوغلو" با بیان اینکه سیاستهای "رجب طیب اردوغان" در ماه های اخیر به ویژه موضوع اعتراضات پارک گزی سبب شد که وجهه وی در جهان آسیب ببیند از همین رو او دیگر جایی برای رفتن ندارد.

قلیچداراوغلو افزود : نخست وزیر جایی برای رفتن ندارد. او (اردوغان) می گوید که می خواهد به نوار غزه برود، اما نمی تواند. وضعیت به گونه ای است که اردوغان حتی نمی تواند راهی برای رفتن به خانه اش پیدا کند.

بر اساس این گزارش، اردوغان تا کنون چند بار سفر خود به نوار غزه را به تعویق انداخته و در این میان قلیچداراوغلو مدعی است که هر وقت بخواهد می تواند به سرزمین های فلسطینی سفر کند.

قلیچداراوغلو افزود : ما نیاز به یک درک جدید داریم. ما نیازمند یک دولت جدید هستیم. دولتی که مردمش را دوست داشته باشد و از منافع ملت دفاع کند و سیاست خارجی قابل قبولی نیز داشته باشد.

وی که با روزنامه حریت مصاحبه می کرد در ادامه گفت : حزب جمهوریخواه خلق پاسخ هایی برای مشکلات موجود در ترکیه به ویژه در بخش سیاست خارجی دارد. این حزب در بحث سیاست خارجی هیچ گاه از یک گروه در کشوری خاص حمایت می کند، اما از گروهی دیگر در آن کشور انتقاد می کند.

کد خبر 2123949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha