۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۴۰

مولیانی خبر داد:

اختصاص 180 متر از بیمارستان شریعتی به ساخت ایستگاه مترو اصفهان

اختصاص 180 متر از بیمارستان شریعتی به ساخت ایستگاه مترو اصفهان

اصفهان – خبرگزاری مهر: نائب رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان اصفهان گفت: 180 متر از زمین بیمارستان شریعتی به منظور ساخت ایستگاه مترو به شهرداری اصفهان اختصاص یافته است.

مجتبی مولیانی در گفتگو با مهر با اشاره به ساخت یکی از ایستگاه‌های متروی اصفهان در نزدیکی خیابان شریعتی اظهار داشت: بخشی از این ایستگاه در زمین بیمارستان شریعتی که در واقع متعلق به کارگران استان است، ساخته شده است.

وی افزود: براساس توافقاتی که مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان با شهرداری و شورای شهر اصفهان انجام داده است، قرار است در ازای ساخت این ایستگاه ساختمانی دو یا سه طبقه به عنوان بخشی از بیمارستان شریعتی برای کارگران ساخته شود.

نائب رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان اصفهان بیان داشت: پروانه ساختمانی این بخش جدید از بیمارستان شریعتی 44 میلیارد تومان بود که با انجام کار کارشناسی با شهرداری اصفهان و توافقاتی که در این زمینه برای جبران زمین بیمارستان شریعتی برای احداث ایستگاه مترو شده است، مشمول 50 درصد تخفیف خواهد شد.

وی افزود: مساحت زمین بیمارستان شریعتی که برای احداث ایستگاه مترو در اختیار شهرداری قرار گرفت 180 متر بود که شهرداری به جای پرداخت بهای زمین توافقات فوق را با مدیریت درمان استان اجرایی کرده است.

مولیانی اظهار داشت: البته تاکنون این مصوبه اجرا نشده و پیگیر اجرای آن از سوی شورای شهر هستیم.

وی ادامه داد: با ارتباطی که انجمن حمایت از کاگران استان با مدیریت درمان استان دارد به اجرای این طرح خوش بین هستیم.

کد خبر 2124054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha