۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۱

در گفتگو با مهر عنوان شد:

پیروانی چرا قبلا این حرف‌ها را نمی‌زد/ مخالف او بودم ولی کم نگذاشتم

پیروانی چرا قبلا این حرف‌ها را نمی‌زد/ مخالف او بودم ولی کم نگذاشتم

سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با تاکید بر اینکه با وجود مخالفت با بازگشت پیروانی به این تیم هرگز برای وی کم نگذاشت، گفت: پیروانی وقتی استعفا کرد حرف‌هایی را بر زبان آورد اما صحبت من این است که چرا وی قبل این حرف‌ها را نزده بود.

محمد عاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اظهارات غلامحسین پیروانی علیه وی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: از اول فصل صحبت‌هایی وجود داشت و این ذهنیت برای پیروانی به وجود آمده بود که من عاملی بودم که از ابتدا با بازگشت وی مخالفت کردم و نمی‌خواهم با ایشان همکاری کنم.

وی افزود: من حتی در مصاحبه‌ای عنون کردم دلیلی محکمه پسندی برای قطع همکاری با یاوری وجود نداشت. این را به خود پیروانی هم گفتم و عنوان کردم که این مصاحبه را انجام داده‌ام. من به واسطه پشتکار و زحمات یاوی واقعیت‌ها را گفتم ولی به پیروانی گفتم دیگر شما سرمربی تیم هستید و وظیفه من است که کمال همکاری را با شما داشته باشم.

سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز ادامه داد: ایشان در برنامه 90 گفتند بعضی‌ها در باشگاه نمی‌خواستند من کار کنم. در باشگاه مگر غیر از من و آقای جعفری چه کسی بوده است؟ من از این موضوع خیلی ناراحت شدم و روز گذشته به اتفاق جعفری در دفتر رئیس هیات مدیره باشگاه حاضر شدم و گفتم که با این شرایط نمی‌توانم کار کنم.

وی در بخش دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: بحث من عاری نیست و یک مجموعه در حال تلاش است تا هیچگونه کمبودی احساس نشود. جعفری همه زندگی‌اش را وقف فجرسپاسی کرده است.

عاری در پایان گفت: پیروانی کسی است که زیر و بم باشگاه را می‌شناسد و حرف من این است که  چرا آن زمان چنین حرف‌هایی را نزده بود. اگر من یا هر کسی کم کاری کردیم، وی وظیفه داشت آن را گزارش کند. اگر اینطور بوده پس چرا تا به حال حرفی نزده بوده و حالا انتقاد می‌کند.

کد خبر 2124111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha