۶ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۲۶

به دلیل پرداخت نشدن حقوق معوقه؛

كارمندان فدراسيون كشتي در آستانه اعتصاب!

كارمندان فدراسيون كشتي در آستانه اعتصاب!

حقوق معوقه كارمندان فدراسيون كشتی چندین ماه است عقب افتاده و همین امر موجبات نارضایتی آنها را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیكه مسئولان فدراسیون كشتی ادعا می‌كنند امور اجرایی فدراسیون همچون قبل،‌ هماهنگ و با برنامه دنبال می‌شود،‌ كارمندان این فدراسیون به دلیل عدم پرداخت معوقات خود تهدید به اعتصاب كردند. گفته می‌شود كارمندان فدراسیون كشتی بین 2 تا 5 ماه است كه حقوق نگرفته‌اند و پیگیری‌های آنان نیز ماه‌هاست با بی‌توجهی مواجه شده است.

البته اعتراض و تجمع كارمندان فدراسیون كشتی پیش از این هم سابقه داشته كه هر بار با پادر میانی بزرگان و گوش شكسته‌های پیشكسوت به پایان رسیده،‌ اما این مرتبه اعتراض كارمندان بسیار جدی‌تر است و آنان اعلام كرده‌اند در صورت عدم دریافت حقوق معوقه،‌ دست به اعتصاب و اقدامات قانونی خواهند زد.

به گفته یكی از كارمندان فدراسیون كشتی این مساله مدت‌هاست مطرح شده كه گویا مسئولان فدراسیون در پاسخ به آن اعلام كردند هر فردی كه قصد عدم همكاری دارد از فدراسیون اخراج و فرد جدیدی جایگزین او خواهد شد.

كارمندان فدراسیون كشتی معتقدند هزینه های میلیونی اعزام برخی از همراهان تیم‌های ملی به تورنمنت‌های بین‌المللی،‌ هزینه‌های متفرقه غذا و ایاب و ذهاب برخی از افراد غیر مسئول فدراسیون و ... باعث شده تا اصل موضوع یعنی پرداخت حقوق كارمندان فدراسیون ماه‌ها به تعویق بیافتد.

پیش از این نیز برخی از كاركنان خانه كشتی كه سال‌ها برای تدارك و آماده‌سازی ملی پوشان ایران در رقابتهای جهانی و المپیك زحمت كشیده‌اند، با تجمع در ساختمان فدراسیون نسبت به احقاق حق خود اعتراض كردند كه این مساله با پادرمیانی رسول خادم و تامین پول و پرداخت بخشی از حقوق معوقه آنان ختم به خیر شد.

داستان اعتراض و انتقاد به وضعیت موجود منتهی به كارمندان فدراسیون كشتی نیست و مربیان تیم‌های ملی در تمامی رده‌های سنی را نیز شامل می‌شود، چرا كه اعضای كادر فنی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی بزرگسالان،‌ جوانان و نوجوانان نیز مدتهاست موفق به دریافت تمام و كمال معوقات خود نشدند و همچنان با پاسخ‌‎های سربالا و ناامید كننده متولیان فدراسیون مواجه هستند.

به هر حال روند اجرایی فدراسیون كشتی و نارضایتی و اعتراض به عدم پرداخت حقوق،‌ روند منفی و ناامید كننده‌ای را در سیستم اداری و اجرایی كشتی بوجود آورده كه مطمئنا این روال می‌تواند در آینده‌ای نزدیك به نتایج جبران ناپذیری منتهی شود.

کد خبر 2124225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha