۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۴۳

قائمشهر میزبان هفته سوم وچهارم لیگ فوتسال بانوان مازندران شد 

قائمشهر میزبان هفته سوم وچهارم لیگ فوتسال بانوان مازندران شد 

ساری - خبرگزاری مهر: نایب رئس هیات فوتبال مازندران در امور بانوان گفت: هفته سوم وچهارم رقابتهای رقابتهای لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های مازندران به میزبانی قایمشهر در روزجمعه هشتم شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه بوداغی بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: برخلاف هفته های اول ودوم که در آمل وپل سفید برگزار شد، هفته سوم وچهارم در یک روز در قایمشهر برگزار می شود.

وی به برنامه های هفته سوم این رقابتها اشاره کرد و ادامه داد: در هفته سوم این رقابتها صبح جمعه که در سالن ورزشی بهنام طیبی قایمشهر برگزار می شود، در حساس ترین مسابقه تیم های  " دهیاری کلاکسر آمل و شهدای چالوس" تیم های اول ودوم جدول رده بندی این رقابتها به مصاف هم می روند.
 
وی اظهار داشت: در دیگر دیدارهای هفته سوم "سعادت پل سفید با صنعت ساری" ، "کشتارگاه آلاشت مرغ سوادکوه با شکوه نوشهر" و " تالار دریاری بهنمیر" با "شمال گسترنوشهر" برابر هم قرار می گیرند.
 
وی به برنامه بازی های هفته چهارم که در عصر جمعه برگزار می شود، نیز اشاره کرد و ادامه داد: در بازی های هفته چهارم تیم دهیاری کلاکسر آمل با "کشتارگاه آلاشت مرغ سوادکوه " ، " سعادت پل سفید با "شمال گسترنوشهر" ، " صنعت ساری" با شکوه نوشهر" و " شهدای چالوس" با " تالار دریاری بهنمیر" با هم دیدار می کنند.
 
بوداغی گفت: تا پایان هفته دوم رقابتهای لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های مازندران تیم دهیاری کلاکسر آمل با 6 امتیاز وتفاضل گل بهتر نسبت به تیم شهدای چالوس دیگر تیم شش امتیازی این رقابتها صدرنشین است.
 
وی اضافه کرد: تیم های  سعادت پل سفید، کشتارگاه آلاشت مرغ سوادکوه، شمال گسترنوشهر وصنعت ساری هر کدام با 3 امتیاز و تالار دریای بهنمیر و شکوه نوشهر بدون امتیاز در رده های سوم تا هشتم این رقابتها قرار دارند.
 
در رقابتهای این فصل جدید لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های استان مازندران، هشت تیم تیم سعادت پل سفید، شهدای چالوس، دهیاری کلاکسترآمل،شکوه نوشهر، کشتارگاه آلاشت مرغ سوادکوه، شمال گستر نوشهر، دریای بهنمیر و صنعت ساری در هفت هفته با هم مسابقه می دهند.
کد خبر 2124350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha