۶ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۴۰

مخالفت با درخواست پروفسور فوتسال؛

نارضایتی سرمربی فوتسال از تصمیم کفاشیان/ خسوس به کویت می‌رود؟

نارضایتی سرمربی فوتسال از تصمیم کفاشیان/ خسوس به کویت می‌رود؟

درخواست کمیته فوتسال برای افزایش 30 درصدی قرارداد"خسوس کاندلاس" سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با مخالفت علی کفاشیان مواجه شده است. مسئله‌ای که نارضایتی خسوس را در پی داشته تا وی پای پیشنهاد کشور کویت را به وسط بکشد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات آسیایی داخل سالن بحث تمدید قرارداد "خسوس کاندلاس" در دستور کار کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران قرار گرفت. بر این اساس کمیته فوتسال تصمیم گرفت تا مبلغ قرارداد خسوس را 30 درصد افزایش دهد و این مربی را برای رفتن به کشورهای حاشیه خلیج فارس منصرف کند.

خسوس در نشست خبری خود که هفته گذشته برگزار شد اعلام کرد از چند کشور پیشنهاد همکاری دارد ولی اولویت کاری‌اش به شرط افزایش دستمزد، ایران است. در همین رابطه قرار شد سیدرضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال با علی کفاشیان رئیس فدراسیون برای افزایش 30 درصدی قرارداد سرمربی تیم ملی صحبت کند تا در صورت موافقت رئیس، این قرارداد امضا شود. با این حال کفاشیان در جلسه با افتخاری اعلام کرده است قرارداد خسوس را می‌توان فقط 10 درصد اضافه کرد.

افتخاری با بیان این مطلب، به خبرنگار مهر گفت: من روز دوشنبه با کفاشیان جلسه داشتم. وی تاکید کرد قرارداد خسوس را نمی‌توانیم بیشتر از 10 درصد اضافه کنیم. این موضوع را با سرمربی تیم ملی در میان گذاشتم که البته او از این تصمیم ناراضی بود.

وی افزود: خسوس به این تصمیم اعتراض داشت و گفت کشور کویت به من پیشنهاد خوبی داده است. او تاکید داشت که به خاطر ما در فوتسال ایران مانده است و خواست تا کاری کنیم که حق و حقوقش ضایع نشود.

سرپرست کمیته فوتسال تصریح کرد: به خسوس گفتم که بهتر است خودش هم با کفاشیان صحبت کند. قرار شد آنها امروز چهارشنبه با هم جلسه‌ای برگزار کنند و در جریان این داستان قرار بگیرند.

 

کد خبر 2124368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha