۶ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۰۱

پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا؛

آرسنال به مرحله گروهی رسید/ حذف فنرباغچه و دیناموزاگرب

آرسنال به مرحله گروهی رسید/ حذف فنرباغچه و دیناموزاگرب

دور برگشت از مرحله پلی‌آف مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم‌های استوابخارست رومانی، آستریا وین اتریش، اف سی بازل سوئیس، آرسنال انگلیس و شالکه آلمان به مرحله گروهی این جام همراه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دور برگشت از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری 5 دیدار آغاز شد که در انگلیس و در حضور بیش از 65 هزار تماشاگر ورزشگاه امارات تیم فوتبال آرسنال موفق شد با درخشش آرون رمزی فنرباغچه را 2 بر صفر شکست دهد. رمزی (25 و )72 برای توپچی‌ها در این بازی گل زد.

با توجه به پیروزی 3 بر صفر آرسنال در بازی رفت شاگردان آرسن ونگر در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 5 بر صفر فنرباغچه را از پیش رو برداشتند و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

شالکه نیز در یونان با نتیجه 3 بر 2 پائوک اف سی این کشور را از پیش رو برداشت و با توجه به تساوی یک بر یک دو تیم در آلمان این شالکه بود که در مجموع با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و راهی دور بعدی رقابتها شد. در بازی شب گذشته سالزای (43، 90) و ژولین دراکسلر (67) برای شالکه گل زدند و آتانایادیس (53) و کاتسورانیس (79) گل‌های تیم پائوک اف سی یونان را به ثمر رساندند.

اف سی بازل سوئیس که در بازی رفت در بلغارستان، لودوگورتس این کشور را با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرده بود، شب گذشته با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود را شکست داد تا در مجموع با پیروزی قاطع 6 بر 2 راهی دور بعدی شود. الکساندر فرای (11) و دیوید دگن (79) شب گذشته 2 گل اف سی بازل را به ثمر رساندند.

اما استوابخارست رومانی که در دیدار رفت در رومانی مقابل لژیا ورشو لهستان به تساوی یک بر یک رضایت داده بود، در بازی برگشت شب گذشته مقابل حریف خود به تساوی 2 بر 2 دست یافت و با توجه به اینکه دیدار شب گذشته در لهستان و به میزبانی لژیا ورشو برگزار شد تیم استوابخارست به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف راهی دور بعدی شد. در بازی شب گذشته استانچیو (7) و پیوواکاری (9) برای استوا و رادوویچ (27) و رزنیچاک (90) برای لژیا گل زدند.

و سرانجام در آخرین بازی شب گذشته نیز تیم فوتبال آستریا وین اتریش با وجود شکست 3 بر 2 مقابل دیناموزاگرب کرواسی جواز حضور در مرحله گروهی را کسب کرد. آستریا در دیدار رفت در کرواسی موفق شده بود میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کند و به این ترتیب در مجموع 2 بازی نماینده اتریش با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و راهی دور بعدی رقابتها شد.

کد خبر 2124501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha