۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲

حجت الاسلام پژمانفر در گفتگو با مهر:

غرب با دست آويز قرار دادن سلاح شیمیایی قصد اعمال فشار نظامی در سوریه را دارد

غرب با دست آويز قرار دادن سلاح شیمیایی قصد اعمال فشار نظامی در سوریه را دارد

مشهد - خبرگزاري مهر: نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي گفت: غرب با دست آويز قرار دادن سلاح هاي شیمیایی قصد اعمال فشار نظامی در سوریه را دارد.

حجت الاسلام نصرالله پ‍ژمانفر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: غربي ها امروز با هدف قرار دادن سوريه و به بهانه اينكه اين كشور از سلاح هاي شيميايي استفاده كرده قصد توطئه افكني و پرداختن به سناريوي جديد را دارند.

وي با تاكيد بر اينكه دولت سوريه از سلاح هاي شيميايي بر عليه مردم خود استفاده نكرده، عنوان كرد: به کارگیری سلاح شیمیایی در منطقه الغوطه الشرقیه موجب شد تا هزاران نفر در دمشق کشته یا زخمی شوند و اين امر نشان مي دهد كه غربي ها مي خواهند با انداختن توپ در زمين سوريه رژیم دمشق را به استفاده از سلاحهاي شیمیایی محكوم كنند.

منزوي كردن خاورميانه                                            

نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: تروريست ها از سوي غرب و اسرائيل با هدف بی ثبات کردن اوضاع در خاورمیانه از هر دست آويز و سلاحي براي منزوي كردن خاورميانه استفاده مي كنند.

حجت الاسلام پژمانفر يادآور شد: احتمال استفاده دولت سوریه از سلاح‌های شیمیایی بسيار بعيد است و در اين راستا كشورهاي غربي و ايادي استكبار به دليل اينكه مي دانند حساسیت‌های بین المللی نسبت به استفاده از سلاح شمیایی بالاست با بهره گيري از اين حربه مي خواهند دولت سوريه را خودكامه نشان دهند و چهره اسلام را در جهان مخدوش كنند.

وی با تاكيد بر اينكه تجريبات نشان مي دهد كه تروريست ها و هم پيمانان غرب و اسرائيل هیچ ارزشی برای جان انسان‌ها قائل نیستند، گفت: بي ترديد غرب و اسرائيل براي پیشبرد اهداف خود تروريست ها را مسلح كرده و جان انسان‌های بی گناه را نشانه گرفته اند.

مسئولیت هر رويدادي با دولت سوريه است

حجت الاسلام پژمانفر تاكيد كرد: غربي ها به خوبي مي دانند در وضعيت كنوني مسئولیت هر رويدادي با دولت سوريه است بنابراين با بهره گيري از سلاح شیمیایی فشارهای بین المللی را بر دولت سوریه افزايش داده اند و هر طور شده مي خواهند وجه اين كشور را خراب كنند.

 

 

 

 

کد خبر 2124655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha