۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۱۷

بهاور در گفتگو با مهر:

بیش از 91 مورد اراضی ملی در دامغان واگذار شد

بیش از 91 مورد اراضی ملی در دامغان واگذار شد

دامغان – خبرگزاری مهر: سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان گفت: طی یکسال گذشته تاکنون بیش از 91 مورد اراضی ملی از سوی این اداره با هدف اجرای پروژه های صنعتی، کشاورزی و دامداری واگذار شده است.

احمد علی بهاور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اینکه طی سال گذشته تاکنون 56 مورد واگذاری معادن را در سطح این شهرستان داشتیم، گفت: تاکنون بیش از 91 مورد اراضی ملی با هدف اجرای پروژه های صنعتی، کشاورزی و دامداری واگذار شده است.

وی به بحث برخورد با متخلفین در عرصه های منابع طبیعی نیز اشاره داشت و افزود: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان با بهره گیری از تمام توان و امکانات و نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی در برخورد با متخلفان جدی بوده و موفقیت های خوبی داشته است.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان یادآور شد: از سال گذشته تاکنون عوامل حفاظت از یگان این اداره موفق شدند 119 فقره تجاوز به اراضی ملی و قاچاق چوب را کشف و متخلفین را تحویل مراجع قضایی دهند.

بهاور خاطرنشان ساخت: یکی از اقدامات خوب این اداره، حفظ، احیاء و توسعه منابع طبیعی اعم از جنگل، مرتع و بیابان است که در یک میلیون و 263 هزار هکتار از مراتع سطح شهرستان دامغان اجرا شده است.

وی همچنین در خاتمه به اجرای طرح های آبخیزداری، مرتعداری، جنگلداری و بیابانزدایی به تعداد 100 مورد، جلوگیری از پیشروی بیابان با اجرای پروژه های نهالکاری و بیابانزدایی در سطح 400 هکتار و پاسخ استعلام به تعداد 300 مورد را از دیگر اقدامات و فعالیت های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان طی سال گذشته تاکنون خبر داد.

کد خبر 2125455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha