۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹

در حاشیه رقابتهای جهانی مشخص می شود؛

علیرضا رضایی و حمید سوریان در یکقدمی عضویت در فیلا

علیرضا رضایی و حمید سوریان در یکقدمی عضویت در فیلا

فدراسیون جهانی کشتی قصد دارد در حاشیه رقابتهای جهانی 2013 مجارستان در خصوص شرایط حمید سوریان قهرمان جهان و المپیک و علیرضا رضایی نایب قهرمان المپیک 2004 آتن برای عضویت در کمیته های قهرمانان و مربیان فیلا تصمیم گیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) از حمید سوریان و علیرضا رضایی رسما دعوت کرده تا در نشست های مختلف فیلا در حاشیه رقابتهای جهانی حضور یابند تا در صورت کسب آرای لازم به عضویت کمیته قهرمانان و کمیته مربیان  درآیند.

به گفته یک منبع آگاه با وجود قطعیت حضور حمید سوریان در کمیته قهرمانان فیلا، علیرضا رضایی نیز مورد تایید فدراسیون جهانی کشتی قرار گرفته تا با حضور در مجارستان به عنوان یکی از اعضای کمیته مربیان فیلا معرفی شود. گویا دعوت نامه علیرضا رضایی نیز از سوی فیلا به فدراسیون کشتی ایران ارسال شده که این مساله نشانگر موافقت و تایید متولیان فیلا با حضور علیرضا رضایی در کمیته مربیان فیلا است.

حضور این دو قهرمان ارزنده و ملی در کمیته های مختلف فیلا می تواند برای کشتی ایران بسیار سازنده و موثر باشد و خلاء سالها انزوا و دوری گوش شکسته های ایرانی در محافل رسمی و معتبر ورزش جهان را پر کند.
 

کد خبر 2125803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha