۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۱۱

آیت الله کازرونی:

استفاده سوریه از سلاح شیمیایی در 5 کیلومتری مقر سازمان ملل محال است

استفاده سوریه از سلاح شیمیایی در 5 کیلومتری مقر سازمان ملل محال است

کرج - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج تصریح کرد: منطقه اي را كه ادعا می کنند سوریه در آن سلاح شيميايي استفاده کرده است در پنج كيلومتری كمپ و مقر سازمان ملل است و كدام عقل سليمي مي پذيرد در اين شرايط از سلاح شيميايي استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن کازرونی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به مسائل منطقه و تهديدهاي آمريكا مبني بر حمله به سوريه اظهار داشت: نزديك به سه سال است كه عوامل استكبارجهاني، سوريه را شخم مي زنند و شاهد کشتارهای دسته جمعی شیعیان در منطقه هستیم.

وی افزود: امریکا و صهیونیسم باید بداند که حمله به سوریه همانند انباری از باروت در منطقه فاجعه ای همه گیر را ایجاد کرده و دود آن نیز به چشم دشمنان شیعه خواهد رفت.

امام جمعه کرج در ادامه با طرح موضوع استفاده سلاح شیمیایی توسط دولت سوریه به تبیین این موضوع پرداخت و گفت:  منطقه اي را كه ادعا می کنند در آن سلاح شيميايي استفاده می شود در پنج كيلومتری كمپ و مقر سازمان ملل است كدام عقل سليمي مي پذيرد در اين شرايط از سلاح شيميايي استفاده کند؟

خطیب جمعه کرج در ادامه با اشاره به  فيلم آمريكايي  ويليام فريدكين بیان کرد: ساخت این فیلم خود دلیل متقنی بر این موضوع است که  بشار اسد از سلاح شيميايي عليه مردم خود استفاده نکرده است.

وي افزود: اینها با همان  ادعاهاي واهي شان به  افغانستان و عراق حمله كردند و نتیجه اش را هم دیدند.
 
نماینده ولی فقیه در ادامه با اظهار تأسف از همراهی برخی کشورهای عربی و سعودی عنوان کرد: در شرایط فعلی شیعیان باید در کنار قرار داشته باشند.
 
خطیب جمعه کرج افزود: تمامی توطئه هاي قبلي رژيم صهيونيستي تا به اکنون شكست خورده است و باز هم سناریوهای آنان غلط از آب درخواهد آمد.
 
آیت الله کازرونی روشنگری های مقام معظم رهبري را در حمايت از دولت و مردم سوريه قابل توجه دانست و از بازتاب رایزنی های وزارت خارجه كشورمان در روزهای آتی خبر داد.
 
 
کد خبر 2125931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha