۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۳۳

امیرحسین صادقی:

باید با گرمای اهواز مبارزه کنیم/ می‌خواهیم روند بردهایمان را ادامه دهیم

باید با گرمای اهواز مبارزه کنیم/ می‌خواهیم روند بردهایمان را ادامه دهیم

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال با بیان این که دیدار این تیم مقابل استقلال صنعتی تاکید کرد: باید با گرمای اهواز هم مبارزه کنیم تا روند بردهایمان را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسن صادقی با اشاره به دیدار روز شنبه این تیم برابر استقلال‌ صنعتی خاطرنشان کرد: بازی سختی پیش‌رو داریم. امتیاز گرفتن در اهواز کار آسانی نیست. مخصوصا اینکه ما با گرمای هوای این شهر هم باید مبارزه کنیم اما به هر حال هدفمان این است که به روند بردهایمان ادامه دهیم. از این رو همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا برنده این بازی باشیم.

وی در خصوص شرایط استقلال نیز تصریح کرد: تعویق دو روزه بازی خیلی به ما کمک کرد تا با استراحت بیشتر بتوانیم خود را آماده این بازی کنیم. بازی‌های ما خیلی پرفشار است و همین اتفاق در خستگی بدنی بازیکنان تاثیرگذار شده. من امیدوارم باز هم با استقلال که نماینده فوتبال ایران در آسیاست، همکاری و تعامل صورت بگیرد تا خستگی و فشار بازی‌ها به ضرر تیم ما در بازی‌های حساس آسیایی نباشد.

دیدار تیم های فوتبال استقلال صنعتی خوزستان و استقلال تهران در هفته هفتم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 19 روز شنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.

کد خبر 2126006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha