۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰

هفته سوم لیگ برتر انگلستان؛

لیورپول - من‌یونایتد؛ نبرد سلاطین جام جزیره/ امید به "رونی" در غیاب "سوارز"

لیورپول - من‌یونایتد؛ نبرد سلاطین جام جزیره/ امید به "رونی" در غیاب "سوارز"

تیم فوتبال منچستریونایتد یکشنبه شب در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه آنفیلد مقابل لیورپول به میدان می‌رود. "وین رونی" یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند برای شیاطین سرخ امیدوارکننده ظاهر شود اما لیورپولی‌ها برای این بازی "لوییس سوارز" را به خدمت ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، منچستریونایتد پس از 27 سال برای نخستین بار بدون "سرآلکس فرگوسن" مقابل لیورپول قرار می‌گیرد. یوناتید در این بازی می‌تواند از رونی که پیش تر صحبت از حضورش در چلسی بوده استفاده کند. اما لیورپولی‌ها برای این دیدار سوارز را به خدمت نخواهند داشت. این بازیکن همچنان تاوان محرومیت 10 جلسه‌ای به دلیل گاز گرفتن دست "ایوانکوویچ"، مدافع چلسی" را می‌پردازد.

منچستریونایتد و لیورپول موفق‌ترین تیم‌های فوتبال جزیره هستند و روی هم 121 جام برده‌اند: 59 جام برای لیورپول و 62 جام برای منچستریونایتد. من‌یونایتد برای این بازی به احتمال فراوان "رافائل" و "خاویر هرناندز" را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زردپی به خدمت نخواهد داشت. "نانی" و "دارن فلچر" هم همچنان از آسیب دیدگی رنج می‌برند. برای لیورپول هم "کولو توره" نمی‌تواند به دلیل مصدومیت به میدان برود.

خواندنی‌های دیدار:
* لیورپول در چهار بازی آخر خود در رقابتهای لیگ برتر به پیروزی رسیده است. آخرین باری که لیورپول پنج بازی پشت سر هم را برده به ماه مه سال 2009 بازمی‌گردد.

* منچستریونایتد در دیدارهایی که مقابل لیورپول برگزار کرده هشت بازیکن اخراجی داشته است؛ بیش از هر تیم دیگر.

* "دانیل استوریج" در هشت بازی گذشته برای لیورپول 10 گل به ثمر رسانده است.

* آخرین باری که لیورپول سه بازی نخست خود در رقابتهای لیگ برتر را با پیروزی آغاز کرد به فصل 95-1994 بازمی‌گردد که "روی ایوانز" مربی این تیم بود.

* پیروزی 2 بر یک فصل گذشته من یونایتد مقابل لیورپول اولین پیروزی این تیم در آنفیلد در پنج فصل گذشته بود.

* "استیون جرارد" در شش بازی گذشته مقابل منچستریونایتد چهار گل به ثمر رسانده است.

* منچستریونایتد در 13 بازی گذشته خارج از خانه شکست نخورده است.

* "دیوید مویس" زمانی که سرمربی تیم فوتبال اورتون بود از 22 دیدار  مقابل لیورپول فقط سه دیدار را برنده شد که هیچکدام هم در آنفیلد نبود.

* "رابین فن پرسی" در سه بازی گذشته چهار بار مقابل لیورپول گل زده است: دو بار برای آرسنال در یک بازی و دو بار برای من یونایتد در دو بازی.

کد خبر 2126111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha