۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵

پیشیار بیان کرد:

سه بازیکن پرسپولیس را چشم بسته گرفتیم/ پولی رد و بدل نمی‌شود

سه بازیکن پرسپولیس را چشم بسته گرفتیم/ پولی رد و بدل نمی‌شود

رئیس هیات مدیره باشگاه بیرامار گفت: ما چشم بسته و روی سفارش حمید استیلی سه بازیکن پرسپولیس را قبول کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امین پیشیار در مراسم امضا تفاهم نامه باشگاه پرسپولیس با باشگاه بیرامار پرتغال و انتقال سه بازیکن جوان پرسپولیس به این تیم پرتغالی اظهار داشت: وقتی که حمید استیلی به من گفت که بازیکنان پرسپولیس آماده جهش به اروپا و پیشرفت هستند چشم بسته این سه بازیکن را قبول کردیم.

وی درباره باشگاه بیرامار اظهار داشت: باشگاه ما در سال 1922 تاسیس شده و به خاطر نزدیک بودنمان به شهر پورتو روابط خاصی با این باشگاه داریم. ما بازیکنان زیادی را با این باشگاه مبادله کرده ایم و فصل گذشته هم به خاطر دو امتیاز کمتر از لیگ دسته اول یا همان سوپر لیگ به لیگ دسته دوم سقوط کردیم. در حالی که طبق اعلام جدول واقعیتی که خبرنگاران آن را تنظیم می کنند به تیم ما بیشترین ظلم از نظر داوری شده بود.

رئیس هیات مدیره باشگاه بیرامار در مورد کادر فنی تیم بیرامار نیز گفت: در حال حاضر جورج نوس سرمربی این فصل ماست و تمام مربیان محلی و بومی هستند. قصد ما این است که باشگاه را از داخل بزرگ کنیم. امیدوارم جذب بازیکنان ایرانی به ما کمک کند تا به لیگ دسته اول برگردیم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد اینکه چه شد از ایران بازیکن گرفتید یادآور شد: ما دو سالی هست که در فکر جذب بازیکن از ایران هستیم اما موقعیتش فراهم نمی شد. خوشبختانه حالا تیم ملی ایران به جام جهانی صعود کرده و به خاطر آشنایی کی روش با تیم ما بازیکنان پرسپولیس این فرصت را دارند که کی روش را راضی کنند بلکه برای بازی در جام جهانی شانس داشته باشند.

پیشیار با اشاره به امکانات باشگاه بیرامار گفت: باشگاه ما در شهر ابیرو واقع شده که یک ورزشگاه 30 هزار نفری دارد. در مسابقات یورو 2004 در همین ورزشگاه چند مسابقه برگزار شد و می توان گفت بعد از لیسبون و پورتو سومین ورزشگاه برتر پرتغال را داریم.

وی با دعوت از باشگاه پرسپولیس برای حضور در پرتغال تصریح کرد: ما از باشگاه پرسپولیس دعوت می کنیم در نیم فصل یا انتهای فصل به پرتغال بیایند و اردویی در این کشور داشته باشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه بیرامار با خودداری از بیان میزان گردش مالی این باشگاه ایرانی در پرتغال تصریح کرد: سه بازیکن متعلق به پرسپولیس امسال مهمان ما هستند و ما آنها را خریداری نکرده ایم. به همین خاطر رقمی مبنی بر قرارداد آنها در کار نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتقال بازیکن یکطرفه و از پرسپولیس به بیرامار است یا خبر گفت: خیر. سعی ما این بود که باشگاه بیرامار به پرسپولیس بازیکن بدهد. اما این برعکس شد و پرسپولیسی ها از ما زرنگتر بودند و از ما جلو زدند. قرارداد مبادله بازیکن دو طرفه است و نه تنها بازیکن بلکه مبادله مربی و برگزاری اردو و در اختیار دادن کمپ های آماده سازی را هم شامل می شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه بیرامار در خصوص اینکه چطور بازیکنان پرسپولیس را چشم بسته جذب کرده اند گفت: مربیان ما فیلم بازی های بازیکنان پرسپولیس را دیده اند. آنها الان لحظه شمار می کنند که این بازیکنان برسند و ان شالله با آمادگی خود از هفته آینده برای تیم ما به میدان بروند.

کد خبر 2126383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha